پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: مصوبه شورای حل اختلاف استانداری خوزستان در خصوص «انحلال شورای شهر خرمشهر» از سوی وزارت کشور تائید شد.

شعار سال: پیمان کاظمی نژاد اظهار کرد: اول مهرماه، شورای حل اختلاف استان خوزستان تشکیل جلسه داد و رای به انحلال شورای شهر خرمشهر داد. این مصوبه پس از تائید اعضا برای تائید نهایی به وزارت کشور رفت و هم‌اکنون وزارت کشور نیز آن را تائید کرده و شورای شهر خرمشهر به‌صورت رسمی منحل شده است.

وی افزود: شورای حل اختلاف استان خوزستان در اول مهرماه در نشست خود پس از گذشت نزدیک به یک ماه مهلت به اعضای شورای اسلامی شهر خرمشهر مبنی بر حل اختلافات و تشکیل جلسه برای تعیین شهردار، به دلیل تمکین نکردن اعضای این شورا و تعطیلی چندین ماهه نشست اعضاء، به انحلال شورای شهر خرمشهر رای داد.

کاظمی نژاد تصریح کرد: به‌زودی شهردار خرمشهر از سوی استانداری خوزستان معرفی و مشغول به کار می‌شود تا فعالیت‌های عمران شهری و خدماتی در این شهر که به گردن همه ایران حق دارد با سرعت ادامه پیدا کند.

شورای حل اختلاف استان خوزستان، شورای شهر خرمشهر را در حالی منحل کرد که پس از استعفای «محمد حویزاوی» شهردار این شهر، اجماع برای انتخاب شهردار جدید حاصل نشد و همین مبنای اختلاف میان اعضای شورای شهر خرمشهر شد.

از اواخر فروردین‌ماه ۱۳۹۴ و در حالی که «محمد حویزاوی» استعفای خود را اعلام کرد تا عصر یکم مهرماه که شورای حل اختلاف خوزستان آن هم به ریاست استاندار خوزستان تشکیل جلسه داد و این شورا را منحل کرد کمتر از ۶ ماه زمان برد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خوزنا، تاریخ انتشار 14 آبان 1394 ، کد خبر 46536

www.khoozestaniha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین