پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
بانک پاسارگاد با انتشار گزارش آذرماه خود همچنان بر تداوم روند ترازهای مثبت تاکید کرده است. این امر سبب شد تا سهامداران در انتظار صورت های مالی ٩ ماهه مثبتی از این بانک باشند.

شعار سال:بانک پاسارگاد با انتشار گزارش آذرماه خود همچنان بر تداوم روند ترازهای مثبت تاکید کرده است. این امر سبب شد تا سهامداران در انتظار صورت های مالی ٩ ماهه مثبتی از این بانک باشند.

 

بانک پاسارگاد و ثبت متغیرهای مثبت جدید

 

بانک پاسارگاد و ثبت متغیرهای مثبت جدید

این بانک در آذرماه نیز با تراز عملیاتی مثبت 31 میلیارد تومانی همراه شد تا جمع تراز 9 ماهه بانک به رقم قابل توجه 992 میلیارد تومان برسد.

بانک پاسارگاد و ثبت متغیرهای مثبت جدید

تراز عملیاتی بانک طی سه ماهه اخیر کاملا مثبت بوده و این تراز مثبت در مدت 3 ماهه سوم سال به 252 میلیارد تومان بالغ شده است.

بانک پاسارگاد و ثبت متغیرهای مثبت جدید

این تراز مثبت سبب شده تا شاهد نوسانات خوبی در بانک پاسارگاد باشیم، به نحوی که اگر قیمت های 245 تومان پشت سر گذاشته بشود شاهد رشد قیمتی سهام بانک به سمت قیمت های 280 تومان خواهیم بود که با توجه به انتظارات به وجود آمده از صورت های مالی 9 ماهه مثبت امر بعیدی نخواهد بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اخبار بانک،تاریخ انتشار:10دی1398،کد خبر:72316،www.akhbarbank.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین