پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
ابراهیم جوادی، پیشکسوت کشتی ایران درباره برنامه تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی گفت: قبل از هر چیز جا دارد از دکتر تشکر کنم چرا که از زمانی که سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان شدند کارهایی را انجام می‌دهند که تا به حال کسی انجام نداده بود و یکی از آنها این است که هر 15/20 روز 3 تا از قهرمانانی که از نظر سنی بزرگان ورزش بودند در هر رشته‌ای، دعوت می‌کند و از آنها تقدیر و تجلیل می‌کند و این باعث می‌شود غروری در آنها ایجاد شود که روزی قهرمان بودند و ما را هم به بازی می‌گیرند. قطعا این‌کار در روحیه این افراد تأثیر دارد.
شعارسال: پیشکسوت کشتی کشور گفت: صندوق حمایت از قهرمانان با مراسم تجلیلی که برگزار می کنند غرور را در پیشکسوتان ایجاد می‌کنند.
 
 ابراهیم جوادی، پیشکسوت کشتی ایران درباره برنامه تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی گفت: قبل از هر چیز جا دارد از دکتر تشکر کنم چرا که از زمانی که سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان شدند کارهایی را انجام می‌دهند که تا به حال کسی انجام نداده بود و یکی از آنها این است که هر 15/20 روز 3 تا از قهرمانانی که از نظر سنی بزرگان ورزش بودند در هر رشته‌ای، دعوت می‌کند و از آنها  تقدیر و تجلیل می‌کند و این باعث  می‌شود غروری در آنها ایجاد شود که روزی قهرمان بودند و ما را هم به بازی می‌گیرند. قطعا این‌کار در روحیه این افراد تأثیر دارد.
 
او با گلایه از فدراسیون کشتی اظهار کرد: من گله دارم از این فدراسیون چون تعدادی از رشته‌ها را تعطیل کرده است. نصف جمعیت‌ کشورمان بانوان هستند. زحمت زیادی کشیده شد تا بانوان با لباسی که از نظر اسلامی ایرادی ندارد در مسابقات حاضر شوند. همچنین کشتی ساحلی ما تعطیل شده و بخش پهلوانی را نیز واگذار کرده‌اند. متولی کشتی،  فدراسیون کشتی است و این ورزش باید زیر نظر فدراسیون کشتی باشد.
 
جوادی در مورد سطح مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: سطح مسابقات نسبتا بد نبود ولی تیم‌هایی مانند آمریکا و روسیه چون حضور نداشتند مقداری کیفیت مسابقات را پایین آورده بود.
 
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار:   13 دی   1398،کدخبر:944695   ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین