پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
شهلا کاظمی‌پور، جمعیت شناس با بیان اینکه آمار مشخصی از تعداد بی‌خانمان‌ها در کشور وجود ندارد، گفت: اگر آماری هم داده شود تنها بر اساس حدس و گمان است.
شعارسال:  کاظمی‌پور گفت: ترک اعتیاد این بی‌خانمان‌ها مبارزه با معلول است چراکه ابتدا باید قاچاق و توزیع مواد مخدر را نابود کنیم.
 
 شهلا کاظمی‌پور، جمعیت شناس  با بیان اینکه آمار مشخصی از تعداد بی‌خانمان‌ها در کشور وجود ندارد، گفت: اگر آماری هم داده شود تنها بر اساس حدس و گمان است.
 
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه در موضوع بی‌خانمان‌ها نیازمند یک غربالگری دقیق هستیم گفت: در واقع باید افرادی با مشکلات روانی را از معتادین جدا کرده و دسته اول را به مراکز درمانی و دسته دوم را به مراکز ترک اعتیاد بفرستیم.
 
این جمعیت‌شناس با بیان اینکه رده سنی بی‌خانمان‌ها عموما بین 30 تا 50 سال است، عنوان کرد: ناگفته نماند که ترک اعتیاد این بی‌خانمان‌ها مبارزه با معلول است چراکه ابتدا باید قاچاق و توزیع مواد مخدر را نابود کنیم. زیرا تا زمانی که مافیای مواد مخدر وجود دارد هرچه که معتادان را به گرمخانه‌ها ببریم و سعی کنیم که آن‌ها را ترک دهیم باز هم یک گروه جدید از بی‌خانمان‌های معتاد تولید می‌شود.
 
کاظمی‌پور با تاکید برافزایش خودکشی در بین بی‌خانمان‌ها عنوان کرد: این موضوع به دلیل افسردگی‌هایی است که به آن دچار می‌شوند و در واقع به انتها می‌رسند. چراکه زندگی برای‌شان فایده‌ای ندارد و مرتب باید روزمرگی را تکرار کنند.
 
او در پایان گفت: خودکشی در گروه‌هایی که اعتیاد دارند به دلیل زندگی و سخت و دشوار آن‌ها بوده و برای بیمارانی با مشکلات روانی، عدم مدیریت خود و نداشتن خانواده اتفاق می‌افتد.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری برنا    ،تاریخ انتشار: 21  دی   1398،کدخبر: 948274  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
علت رو باید پیدا کنن و از بین ببرن
ناشناس
France
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
علت رو باید پیدا کنن و از بین ببرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین