پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۴۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
امکان اخذ زمان مصاحبه برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و متقاضی انتقال به دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور فراهم شد.

شعار سال:امکان اخذ زمان مصاحبه برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و متقاضی انتقال به دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور فراهم شد.

 به نقل از وزارت بهداشت، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت زمان های جدید مصاحبه را برای دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل کشور اعلام کرد.

بر اساس اعلام این مرکز با توجه به شرایط موجود و به منظور کمک به دانشجویان متقاضی انتقال، با افزایش ظرفیت مصاحبه‌شوندگان، امکان اخذ زمان مصاحبه برای دانشجویانی که شرایط اولیه انتقال را دارا هستند و پرونده آنها در سامانه تایید شده است از ۱۷ دی ماه فراهم شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه انتقال از بین زمان های موجود برای مصاحبه، نسبت به تعیین وقت مصاحبه اقدام کنند.

انتخاب زمان مصاحبه صرفاً توسط دانشجو و از طریق سامانه انتقال به آدرس http://mohed.behdasht.gov.ir/educationserشviceportal امکان‌پذیر است. از مراجعه حضوری جداً خودداری شود تا کارشناسان امکان رسیدگی به تقاضاهای ثبت‌شده را داشته باشند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:21دی1398،کد خبر:4822246،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین