پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
باشگاه پرسپولیس از هواداران خود خواست تا روز دوشنبه هفته جاری به آن‌ها فرصت دهند تا در مورد وضعیت کادر فنی و اتفاقات نقل و انتقالات شفاف‌سازی کنند.
شعارسال: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در این روز‌های مهم و واپسین روز‌های نقل و انتقالات می‌دانیم که هواداران عزیز پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر هستند تا باشگاه در خصوص مشخص شدن وضعیت کادرفنی و جذب بازیکنان اقداماتی انجام دهد و تصمیمات و اتفاقات را اعلام‌نماید، اما به دلیل رعایت برخی از نکات از اعلام وضعیت کنونی درباره کادرفنی پرهیز می‌شود تا همه چیز با رعایت اصول، تحت کنترل و طبق روال تعیین شده طی شود.

هواداران عزیز باشگاه پرسپولیس ایمان داشته باشند که تا ۴۸ ساعت آینده علاوه بر بیان همه اتفاقات_ به صورت کاملاً شفاف_ در خصوص تقویت پرسپولیس با جذب بازیکن اقدامات لازم انجام خواهد شد و در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در زمان باقیمانده اقدامات مناسبی صورت خواهد گرفت.

در حال حاضر و به دلیل رعایت برخی مسائل از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص وضعیت اقای کالدرون و نقل و انتقالات معذور هستیم، اما قطعاً مدیرعامل باشگاه همه موارد را به صورت شفاف با هواداران مطرح خواهد کرد و اگر هر تصمیمی در وضعیت کادر فنی و یا جذب بازیکن نهایی و قطعی شود فوراً اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر هواداران عزیز از اینکه دیروز و امروز به دلیل رعایت اصول و منافع پرسپولیس و نیاز به سکوت و پرهیز از فاش شدن مذاکرات با اقای کالدرون پاسخگوی اهالی رسانه نبوده ایم پوزش می‌طلبیم.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 22 دی 1398 ، کدخبر: 4822958 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین