پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۵۵۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
باشگاه مخاطبان جماران: یکی از مخاطبین جماران( #سخن_مخاطبان ) طی تماسی، نکاتی را درباره تعلق نگرفتن «سبد حمایت معیشتی» و اعتراضش به این موضوع بیان و تصاویری از فیش حقوقی خود را ارسال کرد.
شعارسال: باشگاه مخاطبان جماران: یکی از مخاطبین جماران( #سخن_مخاطبان ) طی تماسی، نکاتی را درباره تعلق نگرفتن «سبد حمایت معیشتی» و اعتراضش به این موضوع بیان و تصاویری از فیش حقوقی خود را ارسال کرد:
 
«من یک خانه در قرچک دارم که این مبلغ ها نمی ارزد، یک پراید مدل 95 هم دارم. حقوق ماهیانه من هم سه میلیون و 300 هزار تومان است. من یک تحصیل دار شرکت هستم و اگر گردش حسابی هم دارم، پول شرکت و تنخواهی است که به حساب من واریز می شود تا از این طریق بتوانم کارم را انجام بدهم. کار دیگری هم ندارم که بخواهم از آنجا درآمد داشته باشم. ساعت پنج صبح از خانه بیرون می زنم و ساعت 10 شب به خانه بر می گردم.
 
چون هیچ کدام از مواردی که گفته بودند باعث حذف از دریافت سبد حمایت معیشتی می شود را نداشتم، در سایت اعلام شده ثبت نام کردم. دو سه روز پیش جواب اعتراض من آمد. در این سایت نوشته بود که میانگین سه ماهه اخیر حقوق شما 26 میلیون تومان بوده است. چطور محاسبه کرده اند که من در سه ماه گذشته 26 میلیون تومان درآمد داشته ام؟ جالب اینجا است که برای یکی از همکارانم هم همین 26 میلیون تومان را نوشته بودند. نمی دانم این عدد را از خودشان نوشته اند یا واقعا  محاسبه کرده اند.
 
جالب اینجا است، الآن که می خواهم اعتراض بزنم می گویند اگر اعتراض کنی یارانه دیگرت(45500 تومان) را هم قطع می کنیم. یعنی کاری کرده اند که نتوانیم اعتراض بزنیم.
 
پیشنهاد من به مسئولین این است که با این ادبیات تهدید با مردم صحبت نکنند و اجازه اعتراض به آنها بدهند و اعتراضات آنها را با ملاک های دقیق بررسی کنند تا حق هیچ کس ضایع نشود.»
 

 

لازم به ذکر است، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجم آذر ماه پس از اعلام خبر واریز سبد حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانواده های 60 میلیون نفر از هموطنان گفته بود که اگر خانه بالای 900 میلیون تومان و خودروی بیش از  500 میلیون تومان و سه سفر خارجی غیر زیارتی در سال داشته باشد مشمول دریافت سبد حمایت معیشتی نمی شود.
 
اما میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ملاک دیگری را بیان کرده و گفت: مالکیت خودروی بالای 250 میلیون تومان باعث حذف از طرح معیشتی می شود. اگر ارزش ملک بالاتر از یک میلیارد و 200 میلیون تومان در تهران و 900 میلیون تومان در شهرستان ها، همچنین احکام حقوقی بالای پنج میلیون تومان باشد باعث حذف می شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری جماران    ،تاریخ انتشار:  5 2 دی   1398،کدخبر:    1330436،www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین