پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۵۵۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی برای تامین این مواد در مواقع بحران و همچنین تنظیم بازار است، بیان کرد: مشکلی از لحاظ تامین کالاها و اقلام مورد نیاز و ضروری مردم و شهروندان نداریم.
شعارسال: وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ذخایر کالاهای اساسی کشور اعلام کرد که این ذخایر بیش از میزان تکلیف شده است.
 
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رضا رحمانی در بازدید از مجتمع انبارها و سردخانه های شهید امین زاده در شهرستان بهارستان استان تهران ادامه داد: کنترل های بهداشتی و استانداردی لازم و همچنین نظارت بر تاریخ مصرف محصولات ذخیره شده به صورت مداوم و منظم انجام و رصد می شود.

وی با بیان اینکه ذخایر کالاهای اساسی برای تامین این مواد در مواقع بحران و همچنین تنظیم بازار است، بیان کرد: مشکلی از لحاظ تامین کالاها و اقلام مورد نیاز و ضروری مردم و شهروندان نداریم.
 
مشکلی در تامین مرغ و گوشت مورد نیاز نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این خصوص توضیح داد: از لحاظ تامین مرغ و گوشت مورد نیاز مشکلی نداریم و حتی برای اینکه احیانا با مشکلی مواجه نشویم، یک سری گوشت مرغ را نیز وارد و ذخیره سازی کردیم.

رحمانی همچنین تصریح کرد: ذخایر شکر نیز تا هشت ماه آینده به اندازه کافی داریم.

وزیر صنعت معدن تجارت امروز پنج شنبه و در جریان یک سفر کاری به شهرستان های استان تهران، از مجتمع انبارها و سردخانه های شهید امین زاده وابسته به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران در شهرستان بهارستان بازدید به عمل آورد.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین    ،تاریخ انتشار:   12 دی   1398،کدخبر:  406631 ،www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین