پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۰۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴
رئیس اداره راه و شهرسازی قوچان گفت: طرح بهسازی باند دوم محور سبزوار به قوچان در دستور کار قرار دارد، اما در حال حاضر برای مسیر سبزوار تا سلطان‌آباد پروژه‌ای به طول ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تعریف‌ شده است.
شعارسال: رئیس اداره راه و شهرسازی قوچان گفت: طرح بهسازی باند دوم محور سبزوار به قوچان در دستور کار قرار دارد، اما در حال حاضر برای مسیر سبزوار تا سلطان‌آباد پروژه‌ای به طول ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تعریف‌ شده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «۶ سال بلاتکلیفی در ساخت جاده بین‌المللی قوچان به سبزوار» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشته‌اند.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون وجود چنین طرح یا پروژه‌ای گفت: طرح بهسازی باند دوم محور سبزوار به قوچان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی قرار دارد.
 
برات محمد فتحی بیان کرد: هم‌اکنون پروژه تکمیل قسمتی از محور سبزوار تا سلطان‌آباد با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از طریق مناقصه طی سال جاری به یک شرکت پیمانکاری واگذار شده که طول مسیر ۱۲ کیلومتر است.
 
وی تصریح کرد: اعتبارات این پروژه ملی بوده و مبلغ اولیه قرارداد ۱۷ میلیارد تومان و مدت آن ۲۴ ماه بوده، در حال حاضر این پروژه برای طرح بهسازی باند دوم محور سبزوارـ قوچان تعریف‌ شده است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  فارس  ،تاریخ انتشار:   27 دی   1398،کدخبر:  13981026000703 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
هرچه زودتر به ثمر برسه انشالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین