پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۵۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ضمن ابراز همدردی با دانشجویان این دانشگاه در مناطق سیل زده استان‌های جنوبی کشور گفت: دروس این دانشجویان با عنوان ریزشی اعلام شده و آزمون آن در ترم آینده برگزار می‌شود.
شعارسال: معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درباره برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه در مناطق سیل زده توضیح داد.
 
به نقل از دانشگاه پیام نور، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ضمن ابراز همدردی با دانشجویان این دانشگاه در مناطق سیل زده استان‌های جنوبی کشور گفت: دروس این دانشجویان با عنوان ریزشی اعلام شده و آزمون آن در ترم آینده برگزار می‌شود.
 
وی با عنوان اینکه دروس ریزشی مازاد بر واحد‌های انتخابی دانشجویان در ترم آینده خواهد بود و لطمه‌ای به انتخاب واحد آن‌ها نخواهد زد، بیان کرد: امیدواریم با کاهش دغدغه دانشجویان در زمینه تحصیل بتوانیم تا اندازه‌ای التیام بخش درد این عزیزان به واسطه حادثه تاسف بار سیل باشیم.
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: آزمون مجدد دروس پایان ترم آن دسته از دانشجویانی که به دلیل حادثه سیل نتوانستند در جلسه امتحان حضور یابند، بدون اخذ شهریه در ترم آینده همزمان با برگزاری امتحانات پایان ترم برگزار می‌شود.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  دانشجو   ،تاریخ انتشار:  30 دی   1398،کدخبر: 821596  ،www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین