پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه‌ای، رؤسای دانشگاه‌ای علوم پزشکی شیراز و مشهد را منصوب کرد.

شعارسال: سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در احکام جداگانه‌ای، سرپرستان دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و مشهد را به عنوان رؤسای این دانشگاه‌ها منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

جناب آقای دکتر مهرزاد لطفی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

پیرو ابلاغ شماره ۱۲۱۴/۱۰۰ مورخ ۱۶/۹/۱۳۹۸ و با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز منصوب میشوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

جناب آقای دکترسید محمدحسین بحرینی طوسی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد

پیرو ابلاغ شماره ۹۶۵/۱۰۰ مورخ ۲۸/۷/۱۳۹۸ و با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۸ شورایعالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار: 1بهمن1398، کدخبر: 24494: phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین