پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۳۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
آخرین آمار منتشرشده از پیش‌بینی مدال‌آوری کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو حاکی از صعود دو پله‌ای ایران در رده‌بندی مدالی است.

شعارسال:شش ماه تا آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده است و کشورهای مختلف در تلاش هستند تا بهترین نتایج را در این رویداد بزرگ ورزشی کسب کنند و مدال‌های بیشتری به دست بیاورند. در فاصله ۱۸۱ روز تا آغاز رسمی بازی‌ها، یک شرکت مربوط به داده‌های ورزشی به نام «Gracenote Sports» اقدام به پیش‌بینی مدال‌آوری برخی از کشورها در المپیک کرده است.

در این پیش‌بینی اعلام شده که کاروان اعزام ایران موفق به کسب سه مدال طلا، دو نقره و چهار برنز در المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد شد. کاروان کشورمان در دوره قبلی بازی‌ها در ۲۰۱۶ ریو توانست با سه مدال طلا، یک نقره و چهار برنز در رده بیست‌وپنجم قرار بگیرد. حالا برای المپیک توکیو پیش‌بینی شده که ایران با ۹ مدال در رده سی‌ام رنکینگ مدالی و بیست‌وسوم جدول بازی‌ها براساس مرغوبیت مدال قرار بگیرد.

شرکت «Gracenote Sports» این پیش‌بینی را براساس آخرین وضعیت کشورها تا ۲۴ ژانویه یعنی دیروز (جمعه) انجام داده است.

در جدول مربوطه پیش‌بینی شده کشور ژاپن به‌عنوان میزبان بیشترین افزایش مدال‌آوری نسبت به دوره قبل را داشته باشد. کاروان سرزمین آفتاب تابان در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو ۱۲ مدال طلا، هشت نقره و ۲۱ برنز به دست آورد و در رده ششم ایستاد، اما پیش‌بینی شده است که در کشورش ۳۰ طلا، ۲۴ نقره و ۱۱ برنز و مجموع ۶۵ مدال به دست بیاورد و در رده سوم بایستد.

جدول مربوط به پیش‌بینی مدال‌آوری کشورهای مختلف در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و همچنین میزان افزایش مدال برخی از کشورها نسبت به دوره قبل در زیر آمده است:

 

المپیک , المپیک 2020 توکیو ,

المپیک , المپیک 2020 توکیو ,

المپیک , المپیک 2020 توکیو , المپیک , المپیک 2020 توکیو ,

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:5بهمن ماه 1398، کدخبر:www.tasnimnews.com،2188443

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
اینهمه هزینه واسه چی خرج المپیک میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین