پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
دولت چین به منظور مهار گسترش ویروس کرونا، طی بخشنامه‌ای هرگونه تجارت حیوانات وحشی در این کشور را ممنوع اعلام کرد.

شعار سال:  به دنبال گسترش سریع ویروس کرونا و اعلام وضعیت فوق‎العاده در چین، دولت این کشور دستور ممنوعیت موقت خرید و فروش حیوانات وحشی در بازارها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و سکوهای تجارت الکترونیکی را صادر کرد. این دستور به منظور مهار ویروس کرونا در این کشور صادر شده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که کرونا احتمالا در یک برند تجاری که حیوانات وحشی را به عنوان غذا می‌فروشد، تخم‌ریزی شده است. بنا بر این گزارش، مؤسساتی که از قبل تجارت حیوان وحشی انجام می‌دادند، جدا و ضدعفونی می‌شوند.

این دستور در قالب بخشنامه‌ای مشترک از سه آژانس از جمله وزارت کشاورزی در چین صادر شده که به موجب آن جمع‌آوری، حمل یا فروش گونه‌های حیوانات وحشی از تاریخ اعلام تا پایان وضعیت بیماری فراگیر ملی ممنوع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1398، کدخبر: 480655، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین