پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
کمیسیون ملی سلامت چین در گزارشی اعلام کرد: ۸۰ درصد از مبتلایان به کروناویروس را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهند.

شعارسال: بنابر اعلام کمیسیون ملی سلامت چین میزان مرگ و میر ناشی از شیوع کروناویروس در سراسر این کشور حدود ۲.۱ درصد بوده است. همچنین در استان هوبئی که کانون شیوع این ویروس است، میزان مرگ و میر ۳.۱ درصد بوده است. حدود ۹۷ درصد تمامی موارد مرگ و میرها نیز در این استان بوده است.

 

کمیسیون ملی سلامت چین در گزارش خود تاکید کرده است: ۸۰ درصد از قربانیان کروناویروس در این کشور بالای ۶۰ سال داشتند و ۷۵ درصد از این افراد نیز دست‌کم به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا بوده‌اند. همچنین دو سوم از فوتی‌های تایید شده، مرد بوده‌اند.

 

«جیا یاهوئی» معاون مدیر کمیسیون ملی سلامت این کشور نیز اظهار داشت: تعداد بالاتر موارد فوتی در استان هوبئی به دلیل وجود موارد وخیم‌تر و کمبود اولیه تخت‌های بیمارستانی برای درمان بیماران بوده است.

 

به گزارش شبکه خبریCNN، به گفته یاهوئی به رغم اینکه جوان‌ترین بیمار آلوده به کروناویروس نوزادی یک ماهه بوده اما اکثریت مواردِ ابتلا در بیماران مسن دیده شده است. میانگین مدت زمان برای بهبود کامل بیماری ۹ روز است هرچند در استان هوبئی دوره درمان ۲۰ روز طول می‌کشد چرا که وضعیت جسمی بیماران در این استان وخیم‌تر گزارش شده است.

 

 

 

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16بهمن1398 ، کدخبر: 98111511139: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین