پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
مدیرکل مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، گفت: می‌توانیم ادعا کنیم تقریبا تخت فرسوده‌ای در بیمارستان‌ها نداریم مگر اینکه بیمارستانی باشد که هنوز در حال ساخت و ساز است. به طور کلی سعی کرده‌ایم ناوگان سلامت کشور را تجهیز و نوسازی کنیم.

شعار سال: دکتر رضا گلپیرا در خصوص تعویض و تجهیز تخت‌های بیمارستانی، با اشاره به اهداف طرح تحول نظام سلامت، گفت: طی طرح تحول سلامت سعی کرده‌ایم کلیه تخت‌های فرسوده در تمام بیمارستان‌ها را تعویض یا تجهیز کنیم.

وی افزود: اکنون می‌توان ادعا کرد تقریبا تخت فرسوده‌ای در بیمارستان‌ها نداریم، مگر بیمارستانی باشد که هنوز در حال ساخت و ساز باشد. به طور کلی سعی کرده‌ایم ناوگان سلامت کشور را تجهیز و نوسازی کنیم.

مدیرکل مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، در خصوص کمبودهایی که در برخی تخت‌های بیمارستانی وجود دارد، تصریح کرد: در زمینه تخت‌های سوختگی و تخت‌های ویژه کمبودهایی داریم، ولی به نظر می‌رسد اگر بتوانیم رویکرد نگه‌داشت بیمار در بیمارستان‌ها را تغییر دهیم، بتوانیم به کیفیت مطلوب ارائه خدمات به بیماران برسیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 20 بهمن 98، کد مطلب: 98111913948: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین