پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
در طول ۲۰ سال اخیر در راستای اجرای برنامه‌های توسعه و سیاست‌های ابلاغی در نظام سلامت ما تنها کار صورت گرفته "اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک" است که گام اول پرونده الکترونیک سلامت و مهم‌ترین کار تامین اجتماعی در۸ سال اخیر در سطح "ملی" است که با وجود گزارشگران بی سوادی، چون سلامی و تحمل هزینه‌هایی اینچنینی انجام شد
شعار سال: در طول ۲۰ سال اخیر در راستای اجرای برنامه‌های توسعه و سیاست‌های ابلاغی در نظام سلامت ما تنها کار صورت گرفته "اجرای نسخه نویسی الکترونیک" است که گام اول پرونده الکترونیک سلامت و مهم‌ترین کار تامین اجتماعی در۸ سال اخیر در سطح "ملی" است که با وجود گزارشگران بی سوادی، چون سلامی و تحمل هزینه‌هایی اینچنینی انجام شد.

از ۹۳تامین اجتماعی در IT باتوجه به جایگاهش دچار رکود شد؛ که توسط مهندسان جوان و مومن و لایق در طول سال اخیر با کار شبانه روزی در حال اصلاح است. همین مشکل برای نسخه نویسی الکترونیک هم ایجاد شد که جابجایی سرور‌ها برای رفع قطعی‌ها در دستور کار بوده که طبیعتا کمی قطع و وصل خواهد بود.

پ. نوشت:

۱_ آقای رئیسی به این گزارشات یکسویه دقت نکنید از نظر فنی پشیزی نمی‌ارزد و برای آقای سلامی شاید چیز بدی نباشد.
۲_ آقای سلامی مشکل قطع و وصل سیستم با تلفن قابل پیگیری بود شما در این کشور، چیزی بنام "کووید و تجارت دارو" را نشنیدی؟ برای شما سوال نبود که مقصر سیستم انحصاری توزیع دارو‌های کووید و پیدایش ازدحام کیست؟!

تعداد بازدید : 2

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال"نه به عوام فریبی "
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین