پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۹۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
رئیس سازمان بهزیستی، از پرداخت بسته معیشتی ویژه به خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر خبر داد.

شعار سال: وحید قبادی‌دانا در مراسم جشن انقلاب که با حضور خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو (همزاد‌های دوست‌داشتنی سرزمین من) برگزار شد اظهار کرد: ابتدا ایام‌الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه هموطنان عرض تبریک داشته و امیدواریم نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند گذشته در مسیر پیشرفت قرار داشته باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور و همچنین تدابیر دولت تدبیر و امید در این حوزه اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از بهمن‌ماه بسته معیشتی ویژه خانواده‌های ۳ قلو و ۳ قلو به بالا و همچنین خانواده‌های دارای دو قلو که در دهک‌های پایین درآمدی (یک تا ۳) قرار دارند پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: بر همین اساس از بهمن ماه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب ۱۷ هزار خانواده که دارای فرزند ۳ قلو و ۳ قلو به بالا و همچنین خانواده‌هایی که دارای دو قلو و در دهک‌های یک تا ۳ هستند واریز شده است و هر ماه این مبلغ واریز خواهد شد.

قبادی دانا در خصوص بازه زمانی واریز کمک معیشتی به حساب ۱۷ هزار خانوار گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده هر ماه قبل از پانزدهم این رقم به حساب خانواده‌ها واریز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سالانه بین یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تولد در کشور ثبت شده است گفت: حدود ۳ درصد از این تولد‌ها بیش از یک قلو و نیم درصد از آن‌ها ۳ قلو و ۳ قلو به بالاتر است و تقریباً سالانه ۲۰ هزار تولد دوقلو در کشور داریم.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار طی ۷ الی ۸ سال گذشته میزان تولد‌های ۳ قلو تقریباً ۶۵۰ تا ۸۵۰ به صورت سالانه ثبت شده است. همچنین بین ۲۰ تا ۴۰ تولد ۴ قلو، یک تا ۸ تولد ۵ قلو به صورت سالانه به ثبت رسیده است.

قبادی دانا همچنین به آمار دیگری در حوزه تولد ۳ قلوها، ۴ قلو‌ها و ۵ قلو‌ها اشاره کرد و گفت: در سال ۹۳، ۸۰۰ خانواده تولد ۵ قلو، همچنین در سال ۹۳، ۸۶۸ بچه ۳ قلو، سال ۹۴، ۸۸۳ خانواده ۳ قلو، سال ۹۵، ۷۷۴ خانواده ۳ قلو و سال ۹۷، ۶۴۶ خانواده دارای بچه ۳ قلو شده‌اند.

وی ادامه داد: طبق طرح حمایت از خانواده‌های ۳ قلو و ۳ قلو به بالا و همچنین خانواده‌های دو قلو در دهک‌های یک تا ۳، هر ماه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب خانواده واریز خواهد شد و این رقم از بدو تولد تا پایان ۶ سالگی واریز می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 18 بهمن 98، کد مطلب: 825594: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
با این بسته های به درد نخور کسی رو به داشتن فرزند نمی تونید ترغیب کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین