پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همه مشکلات حل شدنی است، اذعان کرد: مشکلات امروز کشور نتیجه ناکارآمدی برخی افراد و نفوذی های امریکایی است که به دست من و شما مسئولیت گرفتند.

شعار سال: سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی شامگاه امشب در یادواره شهدا شهر بهارستان با تبریک دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: سردار سلیمانی قلب ها را به خود جذب و جبهه متحد اسلامی را در مقابل استکبار جهانی به صورت منظم سازمان دهی کرد و نهایتا خود در این مسیر شهید شد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حادثه تروریستی زاهدان هم تصریح کرد: امام رژیمی را براندازی و نظامی را پایه گذاری کرد که اگر بخواهیم مقایسه ای کنیم سال ها مقایسه ذلیل بودن نظام شاهی و عزیز بودن نظام اسلامی طول می کشد.

وی افزود: امام ملت را از ذلت عظیم نجات داد زیرا امام تربیت شده مکتب ناب محمدی بود و با پرچم اسلام ناب انقلاب کرد و رژیم ستم شاهی را سرنگون کرد و با این پرچم به تقابل آمریکا پرداخت.

سردار شکارچی در ادامه عنوان کرد: انقلاب پیروزی و استقلال پیدا کرد و دشمنی استکبار جهانی طبیعی بود، زیرا آمریکا مهمترین نوکر خود در منطقه از دست داده بود.

وی با اشاره به توطئه های مختلف علیه انقلاب اسلامی اذعان کرد: شهید حججی متولد بعد از جنگ است اما لرزه بر نظام استکباری نهاده است، در مکتب امام هزاران نفر مانند شهید حججی پرورش یافته است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: برآورد دشمنان یک نقص داشته و این نقص همیشه تداوم داشته؛ نقش آن ها این است که هیچ وقت ان ها نتوانستند به صورت عمق این مکتب را برآورد کنند.

وی افزود: در زمانی که فکر می کردند سردار سلیمانی را ترور کنند جبهه مقاومت و انسجام مردم ایران از هم پاشیده خواهد شد و شکست های خود را جبران خواهند کرد اما دیدند ۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب وقتی شهید ترور می شود میلیون ها نفر برمی خیزند و به یکدیگر دست وحدت می دهند و شعار مرگ بر امریکا و اسراییل سر می دهند، آن هم نه فقط در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان این اتفاق رقم خورد.

* با ترور حاج قاسم سلیمانی نهضت سلیمانی عمیق تر و گسترده تر شد

سردار شکارچی با بیان اینکه اگر در ۷۰۰ شهر ما شهید سلیمانی تشییع می شد نهضت استقبال با شکوه ادامه داشت، گفت: با ترور حاج قاسم سلیمانی نهضت سلیمانی عمیق تر و گسترده تر شد.

این مقام نظامی با بیان اینکه مشکل امریکایی ها برآورد اطلاعاتی است، اذعان کرد: امریکا سلیمانی را ترور کرد تا جبهه مقاومت را شکست دهد اما مکتب سلیمانی گسترش پیدا کرد و در مدت کوتاه آسیب های جدی به امریکا وارد شد.

* با شهادت ابومهدی المهندس وحدت مردم عراق تقویت شد

وی در ادامه با اشاره به آسیب های امریکا بعد از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خاطرنشان کرد: امریکایی ها در عراق می خواستند دولت شیعه عراق را از بین ببرند و تفرقه بین مردم ایجاد کنند، اما بعد از شهادت ابومهدی المهندس و همرزمان وحدت مردم عراق تقویت شد و جبهه مقاومت به این نتیجه رسید که نباید به دشمن امان داد و باید حملات پی در پی انجام داد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ۱۷ یگان عربستان در حمله های یمن از بین رفت و تعداد بسیار زیادی به اسارت یمنی ها در امدند و برای اولین بار هواپیمایی امریکایی در افغانستان سقوط کرد که سرنشینان ان به جز خدمه پرواز همه فرماندهان و طراحان ترور در این منطقه بودند که همه از بین رفتند.

سردار شکارچی در ادامه بیان کرد: مهمتر از همه این بود که هر جنگی که در کره زمین شکل گرفت امریکایی ها از آن بهره برداری می کردند و فقط یک کشور حدود ۶۰ سال پیش گوشت مالی به امریکایی ها داد ژاپن بود که نتیجه آن ۲۱۰ هزار کشته در هیروشیما و ناکازاکی بود.

وی ادامه داد: بر خلاف همه این کشورها، جمهوری اسلامی ایران قهرمانه و شجاعانانه در مقابل امریکا می ایستد.

* امریکایی ها مجبور هستند تلفات عین الأسد را اعلام کنند

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه آیا امریکایی ها می دانستند که ما به پایگاه آن ها در عراق موشک شلیک می کنیم، گفت: یک ربع قبل از عملیات به نخست وزیر عراق اطلاع داده می شود، چرا که ما تجاوز گر نیستیم و در واقع به امریکایی ها اطلاع داده نشده بود؛ خود امریکایی ها آماده بودند و می دانستند که انتقام در پیش است اما در عین حال تلفات سنگینی به آن ها وارد شده و مجبور هستند در روز های اینده به این تلفات اعتراف کنند و نمی توانند تلفات سنگین را مخفی نگاه دارند.

سردار شکارچی بیان کرد: البته ما دنبال کشتن آدم ها نیستیم و خواستیم به امریکا بفهمانیم ما مثل بقیه کشورها نیستیم و ما نه تا پای میز مذاکره بلکه تا نابودی امریکا ایستاده ایم.

ابوالفضل شکارچی در ادامه افزود: امام فرمودند ما تا اخر ایستادیم و این آخر را نظام جمهوری اسلامی و نه امریکا و نه انگلیس و فرانسه تعیین می کند؛ ما در مقابل همه ستم ایستاده ایم و علنی اعلام می داریم که از محرومان عالم حمایت می کنیم و هرکس در مقابل ظلم باایستد ما از او حمایت خواهیم داشت.

وی با اشاره با آیه جاء الحق و زهق الباطل تصریح کرد: امروز ایرانی ها محور مقاومت هستند و زهق الباطل نابودی اسراییل و امریکاست؛ ما صادقانه وارد شدیم و صادقانه خارج می شویم و صداقت ما در ادای تکلیف است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز دنیای استکبار از مفهوم شهادت فراری است؛ ما به استقبال گلوله های دشمن می رویم تا ادای تکلیف کنیم.

وی در مورد تفاوت های انقلاب و جمهوری اسلامی گفت: جمهوی اسلامی مرز جغرافیایی داشته و تجاوزی ندارد و امنیت مردم دنیا برایش یک اصل و این فلسفه جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی قصد کشور گشایی ندارد اما انقلاب اسلامی مفهومش این است که اگر ندای فردی برای کمک خواهی از محرومی بلند شد به فریاد آن برسیم و ظلم در هر کجایی که بود باید به مبارزه با آن به پا خیزیم

سردار شکارچی بیان کرد: چرا باید پول نفت عربستان گلوله شود و بر سر کودکان فقیر و گرسنه یمنی بریزد و در حالی که ۵۰ درصد عربستانی ها از گشتگی دارند جان می دهند، فرهنگ انقلاب اسلامی این را نمی پسندد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رشادت ها و خلوص شهیدان و با بیان خاطراتی از رشادت های آن ها عنوان کرد: آیا سزوار است امروز از این نظام دوری کنیم و آب به آسیاب دشمن بریزیم؛ ما کشور قدرتمند و با صلابتی هستیم که خواب را از چشم مستکبران گرفته و مردم دنیا دارند به مردم ایران غبطه می خورند و در راس این حکومت نایب امام زمان است.

* کرسی مسئولیت را به افرادی از جنس سردار سلیمانی بسپاریم

وی افزود: نگاه ما باید نگاه عمیق باشد و کرسی های مسئولیت را به کسانی از جنس شهید سلیمانی بسپاریم، نه به افرادی از جنس رضا شاه و منافقان و دنیاطلبان که جلو ما ظاهری را ارائه می دهند اما در باطن به ما خیانت می کنند.

شکارچی با اشاره به نفوذ در مجلس و دولت گفت: ما باید جلو راهکار و راهبرد دشمن که نفوذ است را بگیریم و گول ظاهر را نخوریم تا باشد که در آخرت هم عزتمند باشیم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: عده ای خود را وقف مشکلات مردم می کنند و دغدعه حل مشکلات را دارند، این افراد را باید به کرسی مسئولیت برسانیم، نه کسی که بر کرسی که می نشینید همه دغدغه اش خانواده و فرزندش باشد، فرزندی که حتی از کودکی به ایران نیامده و اگر آمده به خاطر تفریح امده است.

وی با بیان اینکه همه مشکلات حل شدنی است، اذعان کرد: مشکلات امروز کشور نتیجه ناکارآمدی و نفوذی های امریکایی است که به دست من و شما مسئولیت گرفتند.

* موشک های یمن به عربستانی می خورد که امریکا پول گرفته تا امنیت آن را برقرار کند

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت؛ تحریم هستیم و مشکل داریم اما این مشکلات قابل حل است؛ امریکا تعهد داده است به عربستان و علنی عربستان را به گاو شیرده تشبه می کند و پول گرفته است که امنیت عربستان را تامین کند اما موشک ها یمنی به آرامکو زده می شود؛ امریکایی ها مشکلات خودشان را نمی توانند حل کنند چه برسد به این که مشکلات سایرین را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی نفوذی ها می گویند شما قدرتتان فقط برای پختن ابگوشت بزباش و قرمه سبزی است؛ روزی که به یک نارنجک سطحی نیازمند بودیم و قدرت ساخت نداشتیم حق نداشتیم با پیچ گوشتی ایرانی پیچ هواپیما امریکایی را باز کنیم اما اکنون ما قدرتمندیم، زیر دریایی های پیشرفته و موشک بالستیک و چنین تجهیزاتی داریم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این نگرش غربی و لیبرال نگرش مقابل اسلام ناب و کمک به نظام سلطه و استکبار است و ما با این نگرش هم می ستیزیم و کوتاه نمی آییم ما با کسی که مخالف با ولایت فقیه است کنار نمی آییم و این مکتب و فرهنگ اسلام ناب است.

وی افزود: ما نمی توانیم ببینیم اسلام ناب را به اسلام امریکایی تبدیل کنند، اسلام ناب باید بماند و گسترش پیدا کند، همان طور که اکنون اینگونه است.

سردار شکارچی در پایان بیان کرد: تفکری هست که امریکایی ما را خلع سلاح کنند و ما هم بشویم یک گاو شیرده امریکایی که ما نمی توانیم این فرهنگ را بپذیریم، ما تکه تکه می شویم اما زیر بار نگرش امریکایی نمی رویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صاحب نیوز، تاریخ 17 بهمن 98، کد مطلب: 98111813170: www.sahebnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین