پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
مرضیه هاشمی مجری و مستندساز شبکه پرس تی وی با اشاره به مطرح شدن آزادی از سوی برخی رسانه‌ها و تبلیغات براین اساس، گفت: آزادی ظاهری در غرب از هر اسارتی بالاتر است.

شعار سال:مجری و مستندساز شبکه پرس تی وی با اشاره به مطرح شدن آزادی از سوی برخی رسانه‌ها و تبلیغات براین اساس، گفت: آزادی ظاهری در غرب از هر اسارتی بالاتر است.

مرضیه هاشمی مجری و مستندساز شبکه پرس تی وی ، اظهار داشت: CNN با یک سرباز آمریکایی که در روز حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد در این مکان حضور داشت، مصاحبه کرد و نظر او را در مورد این عملیات جویا شد؛ سرباز آمریکایی اظهار می‌کرد همیشه ما کشورهای دیگر را هدف قرار می‌دهیم و به خاطر ندارم تاکنون کشوری علیه امریکا عملیات نظامی کرده باشد.

مجری و مستندساز شبکه پرس تی وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس‌ازاین اقدام قدرتمندانه ایران در ترس و واهمه قرار دارند و هرلحظه انتظار انتقام سخت‌تری را از سوی جمهوری اسلامی می‌کشند.

وی افزود: دولت‌های اروپایی امپریالیست بوده و کاملاً مخالف ایران هستند درحالی‌که بسیاری از مردم اروپایی بیدار شده و دریافته‌اند که سیاه نمایی‌ها علیه ایران تنها به خاطر استقلال جمهوری اسلامی نسبت به شرق و غرب است.

هاشمی گفت: شهادت سردار سلیمانی مسلمانان سراسر دنیا را بسیار تحت تأثیر قرارداد درحالی‌که غیرمسلمانان نیز از عملکرد آمریکا به‌شدت تعجب کرده بودند.

وی ادامه داد: آمریکا عنوان کرد که این سردار بزرگ را ترور کرده و از این عمل خشنود است درحالی‌که این رفتار تعجب جهانیان را برانگیخت، چون کاملا غیرمنطقی با هیچ عرف بین المللی همسو نبود.

هاشمی با بیان اینکه آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی به وحشت افتاده و شرایط خفقان‌آوری را در فضای مجازی ایجاد کرده بود، تصریح کرد: مردم در فضای مجازی تصویر شهید سلیمانی را به‌جای تصویرخود قرار داده بودند و آمریکا نیز این صفحات را قفل می‌کرد تا امکان فعالیت در این فضا را نداشته باشند.

مجری و مستندساز شبکه پرس تی وی با اشاره به اینکه خون شهدا مردم دنیا را بیدار می‌کند خاطرنشان کرد: این افراد از ترس سیل خون خواهان سردار سلیمانی مطالب منتشرشده توسط مردم را پاک می‌کردند تا چهره خبیث آن‌ها پشت این خفقان پنهان بماند.

وی عنوان کرد: غرب به مردم آزادی بیان می‌دهد اما این آزادی برخلاف تصور از هر اسارتی بالاتر است زیرا تنها به کسانی اجازه صحبت می‌دهند که مطمئن هستند سخن آن‌ها هیچ اثری ندارد.

مجری و مستندساز شبکه پرس تی وی تصریح کرد: خون شهید سلیمانی اثر فراوانی بر قلب‌های مردم دارد و می‌تواند برای افرادی که به دنبال حقیقت هستند، راهگشا باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:20بهمن1398،کد خبر:2199029،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
آزادی ظاهری باشه یا نباشه مهم اداره کشور با وجود اختلاف نظرهای متنوعه که تو ایران بشتر فاصله ها زیاد میشه به جای نزدیک شدن به هم و در کنار هم بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین