پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
رئیس‌سازمان بهزیستی کشور در مراسم کلنگ زنی احداث ۱۵ هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در نیشابور گفت: سال آینده ١۵٠٠ خانوار دارای معلولیت شدید صاحب خانه می‌شوند.

شعار سال: وحید قبادی دانا در مراسم عملیات کلنگ زنی و احداث ۱۵ هزار واحد مسکونی با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ویژه افراد دارای معلولیت و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی افزود: یکی از وظایف بهزیستی توانمندسازی است که مهمترین بخش آن تأمین مسکن مددجویان و افراد دارای معلولیت است و در سبدخانوار آن‌ها سنگینی می کند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۷ هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو معلول واگذار شده است و علاوه بر این ۴۶۰ واحد مسکونی دیگر نیز به این خانوارها واگذار خواهد شد و امروز نیز یک هزار و ۱۲۸ واحد مسکونی در ۲۸ استان کشور به شکل ویدئو کنفرانس واگذار می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آغاز واگذاری واحد های مسکونی به مددجویان بهزیستی ازسال ۸۴ اعلام کرد: تا امروز ۱۱۳ هزار واحد مسکونی واگذار شده که از این تعداد ۷۰ هزار واحد در دولت تدبیر و امید بوده است.

قبادی دانا جامعه هدف این واحدهای مسکونی را افراد دارای معلولیت شدید و دهک های یک، دو و سه معرفی و بیان کرد: شروع پروژه از شهرستان نیشابور در خراسان رضوی آغاز شده است همچنین ۷۵ درصد بودجه ریالی این واحدهای مسکونی که ظرف یکسال ساخته خواهند شد، توسط بهزیستی و دولت است و ۲۰ درصد آن توسط قرارگاه خاتم الانبیاء تأمین می شود.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 20بهمن1398 ، کدخبر: 713028: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین