پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۵۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
سفیر چین در ایران اعلام کرد که شهروندی ایرانی برای کمک‌رسانی به تیم پزشکی چین داوطلبانه در شهر ووهان مانده است.

شعار سال: چانک هوا، سفیر ایران در چین روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: یک شهروند ایرانی برای ارائه خدماتی تهیه و آماده‌سازی قهوه و ارسال به تیم پزشکی داوطلبانه در شهر ووهان ماند و حاضر به بازگشت به ایران نشد.

ویروس کرونا اواخر سال گذشته میلادی از بازار غذاهای دریایی در شهر "ووهان" واقع در استان "هوبی" در مرکز چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می فروختند، سرچشمه گرفته است.

علائمی از قبیل تب و سرفه از نشانه های این بیماری است و دوره نهفته از چند روز تا دو هفته دارد و همین باعث می شود تا زمانی که علائمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی نمی یابند.

در پی شیوع ویروس کرونا چهارشنبه گذشته ۵۶ دانشجوی ایرانی مقیم چین  به ایران بازگشتند. با تمهیدات وزارت بهداشت این دانشجویان برای گذراندن دوره قرنطینه ۱۴ روزه به محلی منتقل شده‌اند تا تحت نظر باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1398، کدخبر: 98112216628، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین