پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
آمار معاملاتی روز دوشنبه کاملا چشم‌گیر و جالب توجه بود. در کنار ارزش معاملات بالا شدت هیجان معاملاتی در برخی از نمادها تا به حدی بالا بود که این نمادها طی یک روز معاملاتی از صف خرید به صف فروش کشیده شدند یا حالت عکس را تجربه کردند. برخی از این نمادها از صف خرید به صف فروش و در ادامه بار دیگر به صف خرید کشیده شدند.

شعار سال: در جدول زیر 42 نماد آورده شده است که در معاملات دوشنبه هم صف خرید و هم صف فروش را تجربه کردند. این نمادها بعضا نوسان 20 درصدی را در معاملات روز گذشته به ثبت رساندندد. البته دامنه نوسان سهام در بازار پایه کمتر بوده و در نتیجه میزان نوسان با وجود التهاب بالای سهام تا این میزان نبود. در این جدول کف و سقف قیمتی روزانه که سهام تجربه کرده‌اند آورده شده است. علاوه بر این آخرین قیمت و تغییرات آخرین قیمت نیز آورده شده است.

برای مثال مشاهده می‌شود که «وپارس» از صف خرید به صف فروش کشیده شد. اما آخرین معاملات این سهم با سقف قیمتی روزانه (بر اساس جدول) هم‌خوانی دارد که نشان از رشد دوباره این سهم از صف فروش به صف خرید است. بر این اساس در معاملات دوشنبه سهام بانک پارسیان نوسان 20 درصدی را تجربه کرده است؛ 10 درصد از صف خرید تا صف فروش و در ادامه 10 درصد رشد تا صف خرید دوباره. 

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دنیای بورس، تاریخ انتشار: 22بهمن1398 ، کدخبر: 60754: donyayebourse.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین