پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
استقلال بعد از جدایی استراماچونی و حضور مجیدی از نظر کسب نتیجه عملکرد نسبتا خوبی داشته و دوشنبه هم بازی سختی با الاهلی خواهد داشت، با این حال حواشی زیادی پیرامون این تیم وجود دارد.
شعارسال: استقلال بعد از جدایی استراماچونی و حضور مجیدی از نظر کسب نتیجه عملکرد نسبتا خوبی داشته و دوشنبه هم بازی سختی با الاهلی خواهد داشت، با این حال حواشی زیادی پیرامون این تیم وجود دارد.
 
تا دیروز همه نگران دعوای مجازی حسین حسینی با مهدی رحمتی بودند، اما ماجرا بحرانی‌تر شد و به مسئولان تیم و باشگاه کشید.سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال همراه آبی‌پوشان به کویت نرفت تا بحث ناراحتی و احتمال کناره‌گیری‌اش مطرح شود. طبق گزارشی که دیروز تسنیم منتشر کرد، رمضانی وقتی متوجه شد در فرودگاه امام خمینی(ره)، پول کافی برای حضور اعضای تیم استقلال در قسمت CIP وجود ندارد، تصمیم گرفت همراه استقلال به کویت سفر نکند. او به تقسیم پاداش بین بازیکنان و همچنین البسه استقلال در گمرک اشاره کرده و اینکه تا الان به دست تیم نرسیده است. رمضانی همچنین از اینکه باشگاه نتوانسته زمین تمرین تهیه کند، انتقاد کرده و گفته که با ادامه این روند، چاره‌ای جز کناره‌گیری ندارد.در ادامه نوبت به عبدالرضا موسوی عضو هیات‌مدیره باشگاه رسید تا تهدید به کناره‌گیری کند.
 
او به گواه اعضای تیم از جمله مجیدی با کمک‌های مالی در ماه‌های اخیر بخشی از مشکلات تیم را حل کرده، اما دیروز متنی منتشر و تهدید کرد اگر تا پایان هفته تکلیف مدیرعاملی باشگاه منتشر نشود از سمت خود کنار می‌رود. او البته عنوان کرد قصد کمک به استقلال را داشته و دارد. با این حال مطالبی منتشر شد مبنی‌بر اینکه پول‌های پرداختی وی در قالب قرض بوده و اگر باشگاه سر موعد مبالغ را بازنگرداند روزی 50 میلیون تومان باید خسارت بپردازد! این ادعا در ادامه به نوعی از سوی موسوی نیز تایید شد اما تاکید کرد که کار باشگاه به پرداخت خسارت نخواهد رسید.وی متن دیگری در این خصوص منتشر و با اعلام اینکه برخی در باشگاه مشغول به فکر منافع شخصی خود هستند تاکید کرد باشگاه استقلال برای دریافت مبلغ هفت میلیارد تومان قرض‌الحسنه به مدت سه ماه( بدون یک ریال سود) قرارداد بسته که درآن وجه التزام یا جریمه تاخیر روزانه ٥٠ میلیون تومان تعیین شده که باشگاه به تعهد خود پایبند باشد و مدیران باشگاه مدعی بودند که قبل از دو ماه بازپرداخت می‌شود.
 
با این حال تا الان حدود 10میلیارد تومان به استقلال پرداخت شده است تا مشکلاتش را حل کند. موسوی اعلام کرد استقلال ظرفیت درآمدزایی بالایی دارد و اگر تیم مدیریت اقتصادی مستقر شود زیر یک سال مشکلات باشگاه حل خواهد شد و یک ریال هم جریمه پرداخت نخواهد کرد که می‌توان این جملات را تلاش برای گرفتن قدرت در این باشگاه قلمداد کرد! درواقع می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که موسوی در قالب وام پول کلانی به باشگاه داده و حالا مدیران تصمیم‌گیر برای اینکه جریمه ندهند مجبورند به خواسته‌های این عضو هیات‌مدیره تن بدهند! او گفته هیچ دعوایی بین او و استقلال به وجود نخواهد آمد ولی طلب خود را از باشگاه پس خواهد گرفت! بند پایانی نوشته موسوی هم جالب است؛ «قول می‌دهم در صورت داشتن اختیار، در باشگاه استقلال به بهترین شکل درآمدزایی انجام شود که از همه بی‌نیاز شود.»
 
 جنگ قدرت مدیریتی و احتمال طغیان مجیدی
 
فرهاد مجیدی رابطه خوبی با موسوی و رمضانی دارد و حالا که عضو هیات‌مدیره و سرپرست تیم تهدید به کناره‌گیری کرده‌اند احتمالا به‌زودی شاهد مصاحبه‌های جنجالی مجیدی نیز خواهیم بود مگر اینکه باشگاه تکلیف مدیریت را طبق خواسته موسوی روشن کند، سمتی که علاوه‌بر موسوی یک مشتری پروپا قرص دیگر به نام علی فتح‌الله‌زاده دارد که او نیز به خاطر مدیرعامل نشدن استعفا کرده و در برخی رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی برای رسیدن به قدرت به خوبی حمایت می‌شود!


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی   مشرق نیوز،تاریخ انتشار:  27  بهمن    1398،کدخبر:   1041940 ،www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین