پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
مشاور سر پرست باشگاه استقلال گفت: بر اساس لیست استراماچونی بازیکن خواهیم خرید و امیدواریم بتوانیم با تقویت تیم در نیم فصل دوم شاهد تیمی منسجم‌تر و قوی‌تر از قبل باشیم.

شعارسال: مشاور سر پرست باشگاه استقلال گفت: بر اساس لیست استراماچونی بازیکن خواهیم خرید و امیدواریم بتوانیم با تقویت تیم در نیم فصل دوم شاهد تیمی منسجم‌تر و قوی‌تر از قبل باشیم.
 
بهرام امیری، درباره انتصابش به عنوان مشاور اسماعیل خلیل‌زاده گفت: بنده حدود  ۲۰ سال است که با آقای خلیل‌زاده دوست هستم. وی از استقلالی‌های قدیمی است و حتی زمانی که در باشگاه هم مسئولیت نداشت به استقلال کمک می‌کرد.
 
وی درباره اولویت‌های کاری باشگاه اظهار داشت: بنده هنوز آنقدر به باشگاه و تیم نزدیک نیستم که بخواهم درباره اولویت‌های باشگاه صحبت کنم و اگر در هفته آینده در این‌باره از من سوال کنید با اشراف بر وضعیت باشگاه صحبت خواهم کرد. آنچه که مسلم است این تیمی که من از استقلال  در این فصل دیده‌ام، قابلیت قهرمانی دارد و باید همه همت کنیم تا مشکلات حل شود و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد و دل هواداران استقلال در پایان فصل شاد خواهد بود، ما نیز تمام تلاش خود را برای این مهم انجام خواهیم داد.
 
امیری درباره خرید بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل نیز تصریح کرد: بنده در زمان مربیگری مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری و آقایان کخ و قلعه‌نویی در نقل و انتقالات برای این عزیزان بازیکن مورد نظر آنها را به باشگاه آورده‌ام و در ادامه هم بر اساس لیست استراماچونی بازیکن خواهیم خرید و امیدواریم بتوانیم با تقویت تیم در نیم فصل دوم شاهد تیمی منسجم‌تر و قوی‌تر از قبل باشیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:   1 دی  1398،کدخبر: 939461  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
استقلال قابلیت قهرمانی داره به شرطی که شماها به عنوان مسئولینش جلوی موفقیت هاش رو نگیرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین