پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
دکتر جعفر قادری سردبیر شهر فردا و عضو هیأت مدیره انجمن علمی اقتصاد شهری ایران نماینده منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم شد.
شعارسال:  دکتر جعفر قادری سردبیر شهر فردا و عضو هیأت مدیره انجمن علمی اقتصاد شهری ایران نماینده منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم شد.
 
 دکتر جعفر قادری نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ شیراز در فهرست نمايندگان دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

وی همچنین سوابق اجرایی، آموزشی و قانونگذاری بسیاری از جمله شهردار شیراز و نایب رئیس شورای اسلامی، عضویت هیأت علمی دانشگاه شیراز، عضویت و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس هشتم و نهم را در کارنامه دارد.

این منتخب ملت در مطلبی در صفحه شخصی خود از شهروندان بصیر شهرستان شیراز و فرزانگان فهیم شهرستان زرقان، در صیانت از ارزشهای متعالی نظام قدردانی کرده است.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم اورده است:

اینجانب عزیزانی که بنده را با نیک اندیشی و حسن نیت برای سومین بار امین خویش در صحن پویای مجلس دانسته و  رسالت صیانت از حقوق ملی و شهروندی شان را به بنده  تفویض نمودند، صمیمانه ارج نهاده و ضمن سپاس از اعتماد قلبی شان، در پیشگاه حضرت احدی سوگند یاد میکنم که امانتدار امینی بوده و با تمام توان در مسیر تحقق ارمانها و نیز دفاع تمام قد از حقوق ملی همه مردم شریف شهرستانهای شیراز و زرقان به عنوان خادمی که افتخارش خدمتگزاری است از هیچ کوششی فروگذاری ننمایم.
 
این رسانه ضمن تبریک و تهنیت برای این منتخب مردم شیراز، آرزوی توفیق خدمتگزاری شایسته در پیشگاه خداوند متعال و ملت جلیل القدر ایران اسلامی دارد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری شهر فردا   ،تاریخ انتشار:  4 اسفند 1398،کدخبر:107858 ،   www.shahrefarda.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
واقعا چطوری مردم گشت هم پپله های ترقیرو طی میکنن البته تو ایران همه چی با روابط و ارتباطات صورت میگیره در هر صورت بهشون تبریک میگیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین