پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۶۳۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از تدابیر گمرکی برای مقابله با ویروس کرونا، از جمله ممنوعیت صادرات برخی اقلام خبر داد.

شعار سال: معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از تدابیر گمرکی برای مقابله با ویروس کرونا، از جمله ممنوعیت صادرات برخی اقلام خبر داد.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از تدابیر گمرکی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد: صادرات تجهیزات پزشکی مانند ماسک، لباسِ گان، دستکش، محصولات بهداشتی مانند آب ژاول، ضدعفونی‌کننده‌ها، صابون، مایعات شوینده، الکل و...، نساجی و سلولزی مانند منسوج نبافته، کاغذ تیشو، دستمال کاغذی و بهداشتی و... ممنوع شد.

مهرداد ارونقی در این خصوص گفت: با عنایت به برنامه‌ریزی‌های صورت‌پذیرفته در راستای افزایش تولید محصولات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا و همچنین واردات و انتقال ملزومات پزشکی مرتبط از جمله کیتها و ملزومات تشخیصی، محلولهای شوینده و ضدعفونی‌کننده، دستورالعملی تدوین و امروز به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.

ممنوعیت صادرات ماسک، لباسِ گان، دستکش، آب ژاول، ضدعفونی کننده‌ها، صابون، مایعات شوینده، الکل

گمرک جمهوری اسلامی ایران

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:11اسفند1398،کد خبر:2213846،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین