پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
در پی شیوع کرونا در ایران و بالا رفتن آمار مبتلایان به این بیماری ، آنچه در این میان مردم را دلگرم می کند حضور پزشکان و پرستارانی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری در مراکز درمانی در حال خدمات رسانی به بیماران هستند و جان خود را به خطر می اندازند تا شانه از مسئولیت خالی نکرده باشند .

شعار سال:در پی شیوع کرونا در ایران و بالا رفتن آمار مبتلایان به این بیماری ،مشکلاتی نظیر کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در کشور بسیار مشهود بود. اما آنچه در این میان مردم را دلگرم می کند حضور پزشکان و پرستارانی است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری در مراکز درمانی در حال خدمات رسانی به بیماران هستند و جان خود را به خطر می اندازند تا شانه از مسئولیت خالی نکرده باشند . این تلنگری است به آن هایی که در این شرایط ماسک و اقلام پیشگیری از کرونا را احتکار کردند و یا با قیمتی بالا به مردم فروختند تا بدانند آن هایی که از جیبشان نمی گذرند و به دنبال منافعشان هستند را با آن هایی که جانشان را هم برای جان مردم می دهند در یک ترازو نگذاریم.تقدیر کم است برای این انسان های شریف.

پهلوانان گمنام

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران،تاریخ انتشار:11اسفند1398،کد خبر: 7292،www.iran-newspaper.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین