پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ۲۱ هنرمند از استان‌های مختلف کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی فرش دستبافت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران (سالن ۱۲) پذیرای علاقه‌مندان است.

شعار سال: پویا محمودیان، از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در کنار نمایشگاه فرش خبر داد و افزود: بیست وپنجمین نمایشگاه ملی فرش دستبافت تا هفتم شهریور ماه از۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و فعالان صنایع دستی در سایر رشته‌ها، به غیراز بافته‌های داری چون گلیم و گبه نیز برای می‌توانند در آن شرکت کنند.

مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور به اهمیت حضور صنایع دستی و فرش در کنار یکدیگر اشاره و بیان کرد: یکی از دغدغه‌های هنرمندان صنایع دستی این بود که نمایشگاه فرش و صنایع دستی در کنار یکدیگر برگذار شود و این آرزوی دیرینه، دو سال است که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی و همراهی مسئولان این نمایشگاه محقق می‌شود.

به گفته محمودیان، حدود ۲۵ هنرمند از استان های تهران، کردستان، زنجان، کرمان، آذربایجان غربی و اردبیل دررشته هایی چون سرامیک، پته دوزی، سازهای سنتی، گلیم بافی، نقاشی روی چوب، چاقو و مس، در غرفه‌هایی با متراژ بالا در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

سال گذشته برای نخستین‌بار نمایشگاه صنایع دستی در کنار فرش برگزار شد و در ۴۴ غرفه، رشته‌های مختلف صنایع دستی عرضه شدند. سالن ۱۲ به عنوان سالن اختصاصی برای عرضه و فروش محصولات و تولیدات صنایع دستی با هماهنگی به عمل آمده با مرکز ملی فرش برای معاونت صنایع دستی کشور تخصیص یافته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 شهریور 95 ، کد مطلب: 3748613: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین