پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۱۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به تعطیلی مدارس تا پایان هفته و با هدف پیشگیری از انتشار عوامل بیماری زا، عمل به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان هفته ۱۶ اسفندماه تعطیل شدند.
شعارسال: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد تعطیلی کتابخانه‌های عمومی کشور به‌علت شیوع ویروس کرونا تا پایان این‌هفته ادامه دارد.
 
 مهر نوشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به تعطیلی مدارس تا پایان هفته و با هدف پیشگیری از انتشار عوامل بیماری زا، عمل به توصیه های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان هفته ۱۶ اسفندماه تعطیل شدند.
 
شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور باعث شده بود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا هشدار دهد و از هفته گذشته کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور تعطیل شوند. همچنین بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی‌کردن کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، کتابخانه‌های عمومی آماده خدمت‌رسانی به مردم شوند.
 
کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، به‌عنوان پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی از آغاز شیوع بیماری کرونا در چین، روند اطلاع‌رسانی و آموزش به اعضا و مراجعان کتابخانه ها را برای پیشگیری از شیوع این بیماری آغاز کرد. برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی، توزیع و نصب بروشورهای اطلاع‌رسانی در کتابخانه‌ها، حضور در مدارس و اماکن عمومی برای ارائه آموزش‌های لازم در این‌زمینه، ازجمله اقدامات انجام‌شده طی ماه‌های اخیر در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بوده است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری   ایکنا ،تاریخ انتشار: 13  اسفند 1398،کدخبر:  3883063 ،www.iqna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین