پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم در زمینه تهیه اقلامی، چون ماسک در مضیقه هستند و برخی اقلام در این شرایط با قیمت نامناسب در سوپرمارکت ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد، البته وقتی هم قرار است این اقلام در داروخانه‌ها پیدا شود، پیدا نمی‌شود.
شعار سال: علی اکبر کریمی با بیان اینکه باید با صبر و استقامت مانع از بروز و گسترش ویروس کرونا در کشور شد، اظهار داشت: الحمدالله درباره مبارزه با ویروس کرونا روند مثبتی در زمینه تسلط و اشراف به بیماری در کشور ایجاد شده است.

وی افزود: در حال حاضر مردم در زمینه این بیماری آگاه شده‌اند و این امر باعث شده تا صحنه را مدیریت کنند همچنین مسئولین و دستگاه در مبارزه با این بیماری هماهنگ‌تر عمل می‌کنند.

کریمی با بیان اینکه متاسفانه، مردم در زمینه تهیه اقلامی، چون ماسک و مواد ضدعفونی کننده همچنان در مضیقه هستند، اظهارداشت: این در حالی است که برخی اقلام بهداشتی در این شرایط باقیمت نامناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد، البته وقتی هم قرار است این اقلام در داروخانه‌ها پیدا شود، پیدا نمی‌شود و تنها در سوپر مارکت‌های نزدیک به داروخانه‌ها با قیمت چند برابر توزیع می‌شود؛ بنابراین ما در توزیع این اقلام مشکلات جدی داریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با وجود تمامی در حال حاضر آمار‌های خوبی از ترخیص بیماران کرونایی می‌شنویم که نشان می‌دهد اگر تمهیدات لازم را فراهم کنیم شرایط بهتر خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ ۲۰ اسفند ۹۸، کد مطلب: ۸۳۲۶۱۴: www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
این شاهکار دلال ها در حوزه توزیع اقلام دارویی خیلی جذاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین