پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۲۶۵۷۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
رئیس کل بانک مرکزی از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند خواست از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند و تاکید کرد بانک ها اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت. دکتر همتی رئیس بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: از دغدغه های مهم اینجانب و مدیران محترم بانک ها خدمت رسانی به مردم، با کمترین آسیب به همکاران تلاشگر شعب و مردم عزیز است. ضمن تقدیر مجدد از همکاران عزیز بانکی که در هر شرایطی در خدمت مردم هستند، با توجه به تصمیم شورای پول و اعتبار، حمایت دولت محترم و تعیین مصادیق فعالیت های آسیب دیده از شیوع کرونا، از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند، تقاضا می کنم از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند.

شعار سال: دکتر همتی رئیس بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: از دغدغه های مهم اینجانب و مدیران محترم بانک ها خدمت رسانی به مردم، با کمترین آسیب به همکاران تلاشگر شعب و مردم عزیز است. ضمن تقدیر مجدد از همکاران عزیز بانکی که در هر شرایطی در خدمت مردم هستند، با توجه به تصمیم شورای پول و اعتبار، حمایت دولت محترم و تعیین مصادیق فعالیت های آسیب دیده از شیوع کرونا، از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند، تقاضا می کنم از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند.

وی افزود: باتوجه به هماهنگی به عمل آمده، مدیران محترم بانک ها نیز اقدام لازم را انجام داده و و اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت. همه با هم کمک کنیم شیوع ویروس کنترل و با یاری خداوند متعال و همت مردم متوقف شود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبر داغ، تاریخ انتشار 23 اسفند    98، کد خبر:   845745، www.khabaredagh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین