پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
محمدحسین بوچانی از تحقق 60 درصدی بودجه مطالعاتی شهرداری تهران در سال 98 خبر داد. محمدحسین بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، در رابطه با بودجه ۹۹ این مرکز گفت: بودجه ۹۹ حدود ۳۲ میلیارد تومان است و در سال آینده شرایط بهتر از سال جاری خواهد بود.بوچانی در رابطه با بودجه ۹۸ مرکز مطالعات شهرداری تهران اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ این مرکز ۲۰ میلیارد تومان بوده است در صورتی که طبق قانون باید ۳ درصد از بودجه به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص پیدا کند.

شعار سال: محمدحسین بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، در رابطه با بودجه ۹۹ این مرکز گفت: بودجه ۹۹ حدود ۳۲ میلیارد تومان است و در سال آینده شرایط بهتر از سال جاری خواهد بود.

بوچانی در رابطه با بودجه ۹۸ مرکز مطالعات شهرداری تهران اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ این مرکز ۲۰ میلیارد تومان بوده است در صورتی که طبق قانون باید ۳ درصد از بودجه به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص پیدا کند.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در پاسخ به این سوال که این بودجه کفاف مطالعات در نظر گرفته شده را خواهد داد یا نه افزود: اگر همین بودجه را هم اختصاص بدهند راضی هستیم. در سال ۹۸ تنها ۶۰ درصد بودجه اختصاص پیدا کرد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 24 اسفند    98، کد خبر:   977175، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین