پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل، درباره باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی گفت: «این باشگاه فرصتی برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است تا از طریق آن بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین کالاها را از فروشگاه‌های معتبر کشور به صورت اقساطی خریداری کنند».

شعار سال : به نقل از روابط‌عمومی رایتل؛ در روزهای گذشته باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی راه‌اندازی شد. اما این باشگاه چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل، در این‌باره گفت: «این باشگاه فرصتی برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است تا از طریق آن بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین کالاها را از فروشگاه‌های معتبر کشور به صورت اقساطی خریداری کنند».

رضاخواه درباره اهمیت راه‌اندازی باشگاه گفت: «تاکید وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت حمایت از اقشاری با درآمدهای کمتر و اهمیت خرید آنلاین در شرایطی که تمام متخصصان معتقدند برای قطع زنجیره شیوع کرونا باید رفت‌وآمد عمومی را کاهش داد ایجاب می‌کرد هرچه سریع‌تر چنین اقدامی اجرایی شود. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که مسئولیت اجتماعی رایتل در این زمانه، ایستادن کنار مردمی است که صاحبان اصلی رایتل‌اند».

مدیرعامل رایتل درباره سازوکار اجرایی شدن این تصمیم افزود: «بازنشستگان محترم سازمان تامین اجتماعی می‌توانند از طریق سایت club.tamin.ir در باشگاه ثبت‌نام کنند و از امکان خرید قسطی بهره‌مند شوند. ضمن اینکه خرید قسطی فقط یکی از خدمات باشگاه است و در آینده اخبار دیگری در زمینه خدمات قابل ارائه خواهید شنید».

باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی که در حال حاضر به صورت پایلوت در استان فارس آغاز به کار کرده گستره‌ای ملی دارد و تمام واجدان شرایط در کشور می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. ثبت‌نام در این باشگاه جهت برخورداری از خدمات رایگان است.

منبع :فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین