پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
چند گزارش به «فرهیختگان» رسید که مخاطبان کتاب‌هایشان را به این صورت خرید کرده‌اند بعد از گذشت ۱۰ روز هنوز به دست‌شان نرسیده است.این روز‌ها همه از خرید آنلاین صحبت می‌کنند، تا از خانه‌ها بیرون نرویم و با خیال راحت‌تر خرید کنیم.خرید کتاب هم در این روز‌های کرونایی بیشتر به صورت آنلاین انجام می‌شود، اما چند گزارش به «فرهیختگان» رسید که مخاطبان کتاب‌هایشان را به این صورت خرید کرده‌اند بعد از گذشت ۱۰ روز هنوز به دست‌شان نرسیده است.

شعار سال: این روز‌ها همه از خرید آنلاین صحبت می‌کنند، تا از خانه‌ها بیرون نرویم و با خیال راحت‌تر خرید کنیم.

خرید کتاب هم در این روز‌های کرونایی بیشتر به صورت آنلاین انجام می‌شود، اما چند گزارش به «فرهیختگان» رسید که مخاطبان کتاب‌هایشان را به این صورت خرید کرده‌اند بعد از گذشت ۱۰ روز هنوز به دست‌شان نرسیده است.

این اتفاق در حالی افتاده است که کتابفروش و ناشر این مسئله را متوجه اداره پست می‌داند و علت آن را ضدعفونی عنوان می‌کنند. اما با پیگیری‌های انجام گرفته اداره پست هم پاسخگوی این مسئله نیست.

گفتن این نکته هم ضروری است که بیشتر این کتاب‌ها قرار بود در همین استان تهران به دست مخاطبان برسد و راه دوری نبود، اما بعد از گذشت ده روز این اتفاق نیفتاده است.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهخیتگان، تاریخ انتشار 27 اسفند    98، کد خبر:   38485، www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین