پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
فیلم سینمایی لانتوری در سه هفته ظهور بر پرده توانست چهار میلیارد تومان فروش داشته باشد.

شعار سال: آمار فروش فیلم های سینمایی در حال اکران

* «لانتوری»: چهار میلیارد تومان
*
«دراکولا»: چهار میلیارد تومان
*
«ایستاده در غبار»: دو میلیارد و 50 میلیون تومان
*
«بارکد»: 11 میلیارد تومان
*
«من»: 500 میلیون تومان
*
«ناردون»: یک میلیارد و 150 میلیون تومان
*
«دزد و پری»: 650 میلیون تومان
*
«آب نبات چوبی»: 164 میلیون تومان
*
«زاپاس»: چهار میلیارد و 370 میلیون تومان
*
«امکان مینا»: 300 میلیون تومان
**
کنسرت مهرورزان در تالار اندیشه برگزار می شود

به گزارش از سایت خانه موسیقی، کنسرت گروه موسیقی مهرورزان به سرپرستی و آهنگسازی جواد عزیزی(عضو کانون نوازندگان سنتی) و خوانندگی علی اتابکی 12 شهریور ساعت 20:45 درتالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.
این کنسرت در دو بخش برگزار می شود: که بخش اول به موسیقی تنبور و بخش دوم به موسیقی محلی و سنتی اختصاص دارد که با صدای جواد عزیزی و علی اتابکی اجرا می شود. همچنین بین دو قسمت اجرا هنرمند خردسال، ماهور محبوب به تکنوازی تنبک می پردازد.
اعضای گروه با تنبور، کمانچه، عود، تار، سنتور، بم تار، تنبک و دف هنر خود را عرضه می کنند.
برای تهیه بلیت می توان به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمود.

**
مهلت ارسال آثار در بخش مردمی تا دوماه دیگر باقی است
مدیر بخش آثار مردمی نخستین جشنواره فیلم سلامت اعلام کرد: طراحی بخش مردمی متاسفانه کمی دیر راه اندازری و سازو کار اطلاع رسانی به مردم قدری پیچیده شد اما دریافت 600 فیلم نشان داد خوشبختانه استقبال خیلی خوب بوده است.
وی افزود: در دورانی که استفاده از موبایل و دوربین های گوشی همراه و دوربین های کوچک خیلی رایج و همه گیر شده، جشنواره پیشنهادی داد به مردم که با موضوع سلامت فیلم بسازند و برای ما بفرستند. معنی رسیدن 600 فیلم به جشنواره این است که 600 کارگردان و و حداقل 600 نفر که همراه کارگردان بودند، درباره موضوع جشنواره فیلم ساخته اند. این اتفاق مهمی بود.

*
از جشنواره تئاتر
اسپانیایی ها و هلندی ها در پرواز شماره 745
-
«پرواز شماره ۷۴۵» یکی از نمایش هایی بود که در روز چهارم شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران - مبارک در 2 سانس روی صحنه رفت، داستان این نمایش درباره دختری است که در دوران جنگ از خانه پدری و از ایران مهاجرت کرده و حالا بعد از سی سال دوباره برمی گردد تا خانه پدری اش را بفروشد. قصه «پرواز شماره ۷۴۵» در واقع راجع به آدم ها و روابط انسانی شان با همدیگر است.

-
نمایش «ادیسه» به کارگردانی الکسی للیاوسکی از کشور روسیه در این روز به روی صحنه رفت . نمایش موش تا موش از رامین کهن که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد مخاطبان زیادی را به تالار چهارسو و کانون کشانده بود.

_
در آخرین روز جشنواره
جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک در آخرین روز برگزاری خود میزبان 9 نمایش صحنه ای و 8 نمایش در فضای باز است.
در تالار چهارسو نمایش «ملاقات با گودو در...» ، در تالار قشقایی نمایش «ابر صورتی» اثری مشترک از کیوان سر رشته و حسن معجونی ،تالار سایه نیز میزبان نمایش «اکو» کاری از شیما شادمانی و امید انصاری می شود.
در این روز در پلاتو اجرا «بیست و یک» کاری از بهادر مالکی و در تالار هنر نمایش «غول بزرگ مهربون» کاری از مریم کاظمی اجرا می شود.
تالار محراب شاهد اجرای نمایش «قایق کاغذی» کاری از سجاد بهرمند و زهرا مریدی و تالار فردوسی نیز میزبان «اپرای عروسکی سعدی» کار بهروز غریب پور است.
نمایش «سفرنامه طیاره خانم» اثری از هما جدیکار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سرانجام نمایش «شیرین» کاری از کشور افغانستان اجرا می شود.

_
میزبانی محوطه تئاتر شهر، پارک لاله و خانه هنرمندان از 8 نمایش در بخش فضای باز هستند.
در این روز نمایش «کاسه گلین» کاری از پری بارانی ساعت 17:30 نمایش «دایناسورهای رنگی» کاری از اسپانیا ساعت18 ، نمایش «پسر صیاد» کاری از وحید خسروی 18:30 و ساعت 19 نمایش «اشاره» کاری از حمیدرضا اردلان و 'هفت خوان ' ساعت 19:30در محوطه تئاتر شهر اجرا می شوند.
نمایش «پرنسس سارا» کاری از مهدی صالحیار ساعت 19 در پارک لاله اجرا خواهد شد.
در محوطه خانه هنرمندان نیز دو نمایش «پهلوون کچل ، کچل می ماند» کاری مشترک از نسرین اسدی و نوید صفاریان و «پسماندگان» کاری از کیوان نخعی به ترتیب ساعت های 18:30 و 19 اجرا می شوند.

_
آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی با بزرگداشت بهروز غریب پور و ددی پودامجی هنرمند تئاتر هند و رییس یونیمای جهانی برگزار می شود.
وی در این دوره از جشنواره با نمایش «بازتاب حقیقت» روایتی از زندگی ماهاتما گاندی در بخش بین الملل جشنواره نیز حضور داشت.
بهروز غریب پور از اساتید بزرگ نمایش عروسکی در ایران است وی در جشنواره امسال اپرای عروسکی سعدی را در بخش میهمان جشنواره روی صحنه دارد.
آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با کارگردانی امیر اثباتی راس ساعت 20:30 روز هفتم شهریور ماه در تالار اصلی تئاتر شهر برگزار می شود.
برای مشاهده و دریافت تصاویر اجراها می توانید به آدرس: http://theater.ir/photo مراجعه فرمایید.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 5 شهریور 95 ، کد مطلب: 82204456: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین