پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
تبریزیان، روحانی که با سوزاندن کتاب طب نوین معروف شد به صدور حکم جلب مرتضی کهنسال واکنش نشان داد و از آن حمایت نمود.

شعار سال: ماجرا از این قرار بود که در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد. 

حالا عباس تبریزیان روحانی مدعی طب اسلامی در حمایت از کهنسال بیانیه داده است.

دفتر تبریزیان در بیانیه‌ای مدعی شد: 

متاسفانه با خبر شدیم که یکی از بیمارانی که این فعال طب اسلامی ملاقات کرده وکمی گلاب محمدی جهت کاهش استرس و اضطراب ناشی از ترس ایجاد شده توسط پزشکان از ویروس کرونا به او دادند، فوت نمودند. 

جناب آقای کهنسال هیچ دخالت درمانی برای این افراد انجام نداده و هیچ داروی خاصی برای بیماران تجویز نکرده اند، صرفا جهت کاهش اضطراب و استرس بیماران به آن‌ها مقداری گلاب جهت بوییدن دادند که در تحقیقات متعدد موثر در کاهش استرس و اضطراب است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری با اقتصاد، تاریخ 5 فروردین 99، کد مطلب: 83881: www.baeghtesad.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین