پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۰۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده، مجموع موارد فوت بر اثر سندرم حاد تنفسی در استان_تهران، از مجموع موارد فوت بر اثر کرونا در کشور چین (با درنظر گرفتن آمار رسمی اعلام‌شده توسط این کشور) پیشی بگیرد. بر خلاف برخی ادعاها، روند ابتلا به سندرم حاد تنفسی در اکثر استان‌های کشور صعودی است. منتظر روشنگری ها و توضیحات وزارت بهداشت برای انعکاس در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال هستیم.

شعار سال: براساس اطلاعات موثق واصله، از ابتدای اسفند ۹۸ تا روز ۲۱ فروردین ۹۹، در مراکز درمانی کشور بیش از ۲۲۰ هزار نفر بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی تشخیص داده‌ شده‌اند که از این تعداد متاسفانه حدود ۱۴۴۰۰ نفر فوت شده‌اند. بر این اساس، همچنان استان‌های تهران، گیلان، مازندران، اصفهان و قم در صدر استان‌های با بیش‌ترین موارد فوتی قرار دارند.

آمار فوتی های سندرم حاد تنفسی در ایران صعودی است
 پیش‌بینی می‌شود در هفته آینده، مجموع موارد فوت بر اثر سندرم حاد تنفسی در استان_تهران، از مجموع موارد فوت بر اثر کرونا در کشور چین (با درنظر گرفتن آمار رسمی اعلام‌شده توسط این کشور) پیشی بگیرد. بر خلاف برخی ادعاها، روند ابتلا به سندرم حاد تنفسی در اکثر استان‌های کشور صعودی است.


 با وجود دسترسی روزانه به آمار کلی، تحت هیچ عنوان بنا نیست هیچ‌گونه شائبه‌ای به آمار رسمی اعلام‌شده وزارت بهداشت در خصوص موارد قطعی کرونا وارد نماییم، ولی اعتقاد داریم ترسیم نمایی شفاف‌تر از وضع موجود برای افکار عمومی، گامی بسیار موثر در جهت همراهی هرچه بیش‌تر مسئولین و مردم برای کنترل همه‌گیری کووید-۱۹ می‌باشد.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین