پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان گفت:صدور بارنامه حمل کالا توسط شرکت های حمل و نقلی باید در فرایند و اتوماسیون تعریف شده باشد و شرکت های متخلف با برخورد قانونی از تذکر و توبیخ تا جریمه نقدی و لغو مجوز مواجه خواهند شد.

شعارسال : علیرضا مجرد جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود:درهفته جاری دوشرکت با اعلام بار و صدوربارنامه خارج ازنوبت وغیرقانونی، موجب نارضایتی برخی رانندگان شدند که پرونده تخلف این دو شرکت حمل و نقلی در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد:غیر از تخلف شرکت های حمل و نقلی ،کمبود بار از مبداء بندرعباس نیز موجب ماندگاری بیش از حد معمول رانندگان در پایانه بار بندرعباس شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان ، بدون اشاره به دلیل کمبود بار اظهار داشت:این وضعیت مقطعی و موقت بوده و انتظار می رود در آینده نزدیک برطرف شود.

در روزهای گذشته تعدادی از رانندگان حمل و نقل جاده ای در تماس با ایرنا ،از روند اعلام بار و عملکرد برخی نهادهای پشتیبانی این حوزه اعلام نارضایتی کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار جمعه 15 آبان 1394 ، کد مطلب : 81827167 (4971030) : www.newsum.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین