پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۷۱۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
وزیر آموزش و پرورش در پیامی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهم دانش‌آموزی از آموزش جا بماند.
شعار سال: محسن حاجی میرزایی در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: سامانه شاد نزدیک ۹۰ درصد دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد برای مابقی که یا دسترسی به اینترنت نداشته یا ابزار ندارند، برنامه ویژه‌ای داریم.

وی افزود: مدیران و معلمان عزیز به صورت حضوری و با ارائه بسته‌های آموزشی حتی با تماس‌های تلفنی آموزش را پی می‌گیرند.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش پیشتر با بیان این که مهمترین ماموریت آموزش و پرورش این روز‌ها این است که تعطیلی مدارس منجر به تعطیلی آموزش نشود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که سال تحصیلی را با کمترین آسیب و نقص در آموزش به پایان ببریم.

وی تصریح کرد به منظور به حداقل رساندن نقص در آموزش دانش آموزان، آموزش تلویزیونی را تدارک دیده ایم که به جهت اینکه این وقفه در تحصیل دانش آموزان ایجاد نشود، آموزش در تلویزیون از ۱۰ به ۲۸ نوبت و از یک شبکه به سه شبکه افزایش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد که آموزش به همت معلمان سراسر کشور به هیچ عنوان تعطیل نمی‌شود.

مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور برای مقابله با ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه تا پایان سال ۹۸ تعطیل شدند و آموزش‌های دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی ادامه پیدا کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 83759444 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
فعلا همه رو با این طرح های بدون برنامه ریزی و کارشناسی تون گرفتار کردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین