پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
در این گزارش تصویر یکی از معضلاتی که چهره شهر را نازیبا کرده است را مشاهده نمایید .

شعار سال : کمی زودتر از روال هر روزه که از خانه بیرون بیایی با صحنه هایی مواجه خواهی شد که کمی تو را به فکر فرو می برد و البته دستانت را هم برای شکر به درگاه پروردگارت بالا می آوری تا شکرگذار نعمت سرپناهی باشی که نامش خانواده است .

از کارتون خواب ها برایت می نویسم . از کسانی که در سرما و گرما تنها داراییشان کارتون زیرپایشان است و اگر خوش شانس باشند ملحفه ای نازک رویشان .کارتون خواب های شهر من صرفا از قشر معتاد نیستند ، یکی کارگر است و دیگری مسافر و شاید هم در میانشان باشند پیرمردانی که با بی مهری فرزندان خود به ناچار رسم کارتون خوابی را برای خود برگزیده اند .

ابتدای این متن از تفکر برایت گفتم، آری با دیدن این کارتون خواب ها باید به این فکر کنی که در جامعه ای که پی آن دین است و ستون هایش اسلام ، چرا باید در انبوه این همه ساختمان های سر به فلک کشیده بعضی ها هم باشند که سقف بالای سرشان آسمان خدا باشد ؟! ای کاش مسئولین استانی با شناسایی مکان هایی که این افراد در آن سکنی گزیده اند با ساخت چهار دیواری های هر چند ساده یک بار دیگر خوابیدن زیر سقف را به کارتون خواب های شهر هدیه نمایند .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازوب سایت ندای ساحل، تاریخ نشرخبر : 21 اردیبهشت 1394 کد مطلب : - www. nedayesahel.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین