پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
حمدمهدی تندگویان با اشاره به رزمایش «همت جوانانه_ کمک مومنانه» از کمک به ۲۴۰ هزار خانوار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

شعار سال: محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، درباره اجرای رزمایش «همت جوانانه_ کمک مومنانه» گفت: این رزمایش قبل از آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: تقریبا در تمامی استان‌ها جمع‌آوری اقلام به اتمام رسیده و انبارسازی و ضدعفونی کردن آن در سالن‌های ورزشی در حال انجام است.

بیش از ۲۴۰ هزار خانوار اقلام دریافت می‌کنند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: توزیع اقلام در استان‌ها شروع شده است منتظریم به جمع‌بندی مشخص از تعداد خانوار‌ها برای توزیع اقلام در کشور دست پیدا کنیم. به احتمال قوی یک روز برای توزیع این اقلام در کشور اعلام خواهد شد.

تندگویان ادامه داد: شاید طی هفته آینده یک روز برای توزیع اقلام در کل کشور اختصاص داده شود. تاکنون ۲۴۰ هزار خانوار برای دریافت اقلام معرفی شده‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم بیش از عدد مطرح شده بتوان به ارائه خدمات پرداخت.

لزوم معرفی خانواده‌های محروم از سوی نهاد‌ها

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص بروز برخی مشکلات عنوان کرد: هم‌اکنون در استان‌ها عدم هماهنگی نهادها، خیرین و توزیع‌کنندگان را شاهد هستیم.

تندگویان ادامه داد: برای مثال اگر هر نهاد، سهمیه اقلام و اسامی خانواده‌های دریافت کننده خدمات را ابلاغ کند به همان میزان سهمیه اهدا شده از سوی وزارت ورزش و جوانان می‌توان هدفمند باشد. با این اقدام دیگر بی نظمی در توزیع بروز نمی‌کند.

او افزود: از سوی دیگر مدل سبد‌های اهدایی از لحاظ اقلام کالایی با یکدیگر هماهنگ نیست. البته این قضیه در اختیار ما نبوده بلکه برنامه‌ها از سوی استانداران و ستاد ملی کمک مومنانه مطرح می‌شود. بر این اساس تعداد سبد‌ها و خانواده‌های تحت پوشش از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده، اما هماهنگی‌های انجام شده برعهده ستاد ملی کمک مومنانه و استانداران است.

فعالیت مجمع خیرین در ۱۴ استان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هم اکنون مسئله کمک به خیرین مطرح است، گفت: در ۱۴ استان مجمع خیرین استانی فعال هستند و امروزه هم شاهد کمک‌های آن‌ها در زمینه مقابله با کرونا هستیم.

تندگویان درباره عملکرد مجمع خیرین در زمینه مقابله با کرونا افزود: طی دو ماه اخیر به‌دلیل شیوع بیماری کرونا ۷۰ میلیارد تومان خیرین استان‌ها وام قرض الحسنه به خانواده‌های متقاضی و نیازمندان پرداخت کردند.

او ادامه داد: همچنین ۳۰۰ جهیزیه و کالای منزل به خانواده‌ها تحت پوشش اهدا شده است. طی دو ماه اخیر ۱۵۰ هزار بسته معیشتی خانوار در ۱۴ استان توزیع شده و در مجموع تولیداتی همچون ماسک، گان، اقلام بهداشتی در کشور هم صورت گرفته است. برای مثال مجمع خیرین تاکنون حدود ۳۰۰ هزار گان و ۲۰۰ هزار لیتر مواد بهداشتی اهدا کرده‌اند.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم در دیگر استان‌ها دیگر هم مجمع خیرین شکل بگیرد تا بتوان گزارش جامع از فعالیت مجامع خیرین استانی ارائه بدهیم. هرچند گزارشات قابل قبولی از ۱۴ استان منتشر شده است. برای مثال هر ماه فقط ۳۵ هزار میلیارد تومان وام از سوی مجمع خیرین پرداخت شده که این امر می‌تواند در سایر استان‌ها هم صورت گیرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 9  اردیبهشت    99، کد خبر:    994276، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
0
0
چرا در یک کار خیریه باید از مسئولان وزارت خانه ها درباره اش نظر بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین