پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، درباره کم و کیف اهدای اقلام به نیازمندان در رزمایش «همت جوانانه_ کمک مومنانه» گفت: چهار ماه از توزیع اقلام خوراکی در بین نیازمند می‌گذرد و تاکنون اقدامات در راستای احترام به کرامت انسانی افراد بوده است.
شعارسال:محمدمهدی تندگویان درباره نحوه توزیع اقلام در رزمایش «همت جوانانه_ کمک مومنانه» توضیحاتی ارائه داد.
 
 محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان،  درباره کم و کیف اهدای اقلام به نیازمندان در رزمایش «همت جوانانه_ کمک مومنانه» گفت: چهار ماه از توزیع اقلام خوراکی در بین نیازمند می‌گذرد و تاکنون اقدامات در راستای احترام به کرامت انسانی افراد بوده است.
 
تندگویان درباره نحوه توزیع اقلام خوراکی در بین نیازمندان افزود: برای اهدای اقلام به نیازمندان تنها فهرستی از نقاط توزیع شده به استانداری‌های هر استان ارسال می‌شود، تا دیگر نهادهای حمایت‌گر  با آگاهی بیشتر به توزیع اقلام در بین نیازمندان بپردازند.
 
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تاکنون هیچ اقدام رسانه‌ای در این باره انجام نشده و تنها از مراحل تهیه، ضدعفونی، نحوه تقسیط اقلام و  مرحله توزیع اقلام تصاویری منتشر شده است.
 
تندگویان تاکید کرد: در پایان ماه مبارک رمضان هم فقط تصاویری از مراحل تهیه، انبار و ضدعفونی کالا منتشر می‌شود.
                                       
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا   ،تاریخ انتشار: 11  اردیبهشت   1399،کدخبر: 994796،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین