پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت:رسیدن به رتبه ارشد در نظام مدیریتی کنونی شامل جوانان نمی‌شود، در نظام مدیریتی کنونی کشور که کارکنان در 40 الی 50 سالگی به رتبه ارشدی می‌رسند، یک جوان 25 ساله فاقد شاخص‌های مدیریت خواهد بود بنابراین باید این موضوع را حل کرد.

شعار سال: جلسه تدوین سند نظام مدیریتی حوزه جوانان با حضور محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع، مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، روح الله اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان سازمان اداری و استخدامی کشور در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

فرامرزیان در این نشست با بیان این که دلیل ایجاد نظام های نوین مدیریتی، عبور از ناکارآمدی نظام‌های مدیریتی کنونی است، تصریح کرد: نگاه و رویکرد جوانانه، می‌طلبد که با توجه به قشر بزرگ جوانان، نظام مدیریتی کل کشور مبتی بر جوانان باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان این که رسیدن به رتبه ارشد در نظام مدیریتی کنونی شامل جوانان نمی‌شود، تاکید کرد: در نظام مدیریتی کنونی کشور که کارکنان در 40 الی 50 سالگی به رتبه ارشدی می‌رسند، یک جوان 25 ساله فاقد شاخص‌های مدیریت خواهد بود بنابراین باید این موضوع را حل کرد.

وی با بیان این که شرح وظیفه ما در قانون به صورت کلان مسئله جوانان است، افزود: خصوصیت بارز جوان شجاعت و ریسک پذیر بودن است در حالی که مدیریت فعلی کشور این گونه نیست و حرف ما این است که این مسئله باید در کشور تغییر پیدا کند و اطمینان داریم هرگاه نظام مدیریتی کل کشور مبتنی بر جوانان شود، مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

 

در پایان این جلسه مقرر شد، اصلاحات پیشنویس نظام مدیریتی نوین حوزه جوانان بر اساس شرح وظایف قانونی و ماموریت‌ها و ساختار موجود و با هماهنگی کامل سازمان اداری و استخدامی انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1399، کد خبر:1009918،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین