پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
مرزبانی نیروی انتظامی، ادعاهای مبنی بر بازداشت و شکنجه مهاجران غیر قانونی افغانی در مرز ایران و افغانستان از سوی مرزبانان ایرانی را به شدت تکذیب کرد.

شعار سال :مرزبانی نیروی انتظامی، ادعاهای مبنی بر بازداشت و شکنجه مهاجران غیر قانونی افغانی در مرز ایران و افغانستان از سوی مرزبانان ایرانی را به شدت تکذیب کرد.

 در پی انتشار کلیپی از سوی کانال و شبکه های معاند و ضد انقلاب در خصوص به رودخانه انداختن اتباع افغانی توسط مرزبانان ایرانی ، خبر بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت.
در بررسی های صورت گرفت مشخص شد چنین موضوعی در مرزهای مشترک ایران و افغانستان رخ نداده و صحت ندارد.

لازم به ذکر است، کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و مرزبانان نیروی انتظامی با رافت اسلامی ضمن حراست از مرزهای ایران اسلامی در مبادی های ورودی و خروجی در تردد قانونی به برادران افغانی خدمت رسانی می کنند.

لذا این اتهامات بیشتر تلاش مذبوحانه ای در راستای دور کردن دو ملت است ، در حالی که دوستی و برادری دو کشور ، تضمین های تاریخی دار دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز،تاریخ انتشار:13اردیبهشت1399،کد خبر:97055،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین