پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۲۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
در ساعات اخیر ویدئو‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع درگیری و تیراندازی در منطقه الوکره مشاهده شده است.
شعار سال: از صبح امروز اخبار متناقضی از درگیری و احتمال کودتا در کشور قطر توسط حمد بن جاسم نخست وزیر سابق این کشور شنیده میشود.

اخبار این ناآرامی‌ها که از منطقه الوکره در شهر دوحه پایتخت این کشور منتشر شده است ظاهرا پس از آن آغاز شد که شیخ تمیم بن حمد پادشاه فعلی این کشور دستور آغاز تحقیقات در مورد کمپانی بزرگ "حمد" متعلق به حمد بن جاسم نخست وزیر سابق را به اتهام فساد مالی و اداری را صادر کرد.

در ساعات اخیر ویدئو‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع درگیری و تیراندازی در منطقه الوکره مشاهده شده است و کاربران زیادی از پرواز پرتعداد هواپیما‌های با شناسه پروازی نظامی بر فراز آسمان دوحه پایتخت این کشور خبر میدهند.

همچنین برخی کاربران از پرواز فوری یک هواپیما با سرنشینان ناشناس از دوحه به لندن پایتخت انگلستان خبر میدهند که ممکن است حامل برخی سران سیاسی فعلی یا سابق قطر باشد.

گفتنی است تمیم بن حمد فرزند ارشد حمد بن خلیفه و ولیعهد سابق قطر در ژوئن ۲۰۱۳ با چراغ سبز مستقیم امریکا در یک شبه کودتا و انتقال قدرت بدون درگیری پدر خود را کنار زده و در راس قدرت قرار گرفت.
تعداد بازدید : 3

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق نیوز، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399، کد خبر: 1069039، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین