پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
سید فرهاد قادریان گفت: بنیاد علوی آماده مشارکت با شهرداری لنده در زمینه توسعه زیر ساخت‌های شهری و فضای سبز است و در صورت استقبال این نهاد و مشارکت مالی و لجستیکی تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضا می‌شود.
شعار سال: معاون طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی کشور در سفر به شهرستان لنده از توسعه زیرساختی در این شهرستان خبرداد و گفت: تلاش ویژه بنیادعلوی را برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه زیر ساخت‌های شهری در لنده به کار خواهیم بست.

وی افزود: توجه به فضای سبز شهری و توسعه شرایط موجود باید از اولویت‌های مدیریت شهری باشد، زیرا یکی از عوامل ایجاد نشاط اجتماعی همین افزایش سرانه فضای سبز است.

سید فرهاد قادریان تصریح کرد: در بازدید میدانی که از مناطق مختلف شهر لنده داشتیم، یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های این شهر، تأمین زیر ساخت‌های شهری است که این اراده از سوی بنیاد در راستای زیباسازی و توسعه زیر ساخت‌های شهری مرکز این شهرستان وجود دارد.

قادریان در ادامه خاطر نشان کرد: آماده ارائه طرح و برنامه‌ها جامع از سوی شهرداری لنده هستیم تا با همکاری و مشارکت همدیگر گام‌های موثری در این حوزه برداشته شود.

گفتنی است از زمان حضور بنیاد علوی در شهرستان لنده گام‌های بزرگی در جهت رفع محرومیت زدایی و اشتغالزایی در این شهرستان برداشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1399، کد خبر: 4956563، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین