پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سلسله دیدارهای هفتگی خود و در راستای رفع مشکلات و توسعه استان این بار با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفت و کرد.

شعارسال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی سازمان تامین اجتماعی کشور برای سرمایه گذاری در استان خبر داد.
 
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در سلسله دیدارهای هفتگی خود و در راستای رفع مشکلات و توسعه استان این بار با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفت و کرد.
 
وی در دیدار با سالاری  درخواست ها و مطالبات مردم استان را به اطلاع وی رساند و خواستار توجه، پشتیبانی و نگاه ویژه این مجموعه برای رونق و توسعه بیش از پیش و همچنین رفع محرومیت های استان شد.
 
کلانتری در این دیدار گزارشی از ظرفیت های استان در  بخش های  مختلف عمرانی، اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و...ارائه داد و گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی استان با ورود بخش خصوصی رفع می شود.
 
وی بر ضرورت ورود بخش خصوصی برای توسعه استان تاکید کرد و افزود: قطعا استفاده از سرمایه ‌گذاران می ‌تواند اهداف توسعه استان را رونق دهد.
 
نماینده عالی دولت در استان در این دیدار خواستار ورود شرکت های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی و ورود سرمایه گذاران به استان می توان آینده روشن برای کهگیلویه و بویراحمد رقم زد.
 
کلانتری خواستار سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان کهگیلویه بزرگ در حوزه های درمانی و بهداشت و حوزه های اجتماعی شد و بیان کرد: انتظار می رود مسئولان سازمان تامین اجتماعی زمینه سرمایه گذاری در بخش های گردشگری شهرستان های بویراحمد و دنا و حوزه انرژی در شهرستان های گچساران و باشت را فراهم کنند.
 
مقام ارشد اجرایی استان توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد را از ضروریات عنوان کرد.
 
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از پیگیری های مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این استان دارای ظرفیت های قابل توجه و بی شماری در بخش های کشاورزی،گردشگری و  صنعت است.
 
وی قول مساعد داد که زمینه حضور سرمایه گذاران در کهگیلویه و بویراحمد را برای توسعه زیرساخت های استان مهیا کند.
 
سالاری مردم  کهگیلویه و بویراحمد را شایسته ارائه هرگونه خدمات دانست و افزود: این سازمان در راستای رسالت های خود اقدامات ارزنده ای را در این استان انجام داده و در آینده نیز این اقدامات استمرار خواهد داشت.
 
سالاری در خصوص پیگیری و پاسخ درخواست های استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به معاونان و زیرمجموعه خود دستورات لازم را صادر کرد.
 
کلانتری از سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای سفر به استان دعوت کرد و سالاری نیز قول داد بنا به درخواست استاندار در زمان مناسب به استان سفر خواهد کرد.
 
گفتنی است؛ می توان از  طرح هایی از جمله مجتمع رفاهی تجاری یاسوج با زیربنای 83 هزار و 600 مترمربع در زمینی به مساحت حدود 20 هزارمتر، درمانگاه 32 تختخوابی گچساران در زمینی به مساحت 4 هزار و 800 مترمربع، مجتمع ورزشی استخر و سالن چند منظوره یاسوج و همچنین شعبه تامین اجتماعی شهرستان بهمئی از جمله طرح های سرمایه گذاری شده از سوی سازمان تامین اجتماعی در استان نام برد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری صبح زاگرس   ،تاریخ انتشار:  8  بهمن    1398،کدخبر:   142909،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
قطعا استفاده از سرمایه ‌گذاران می ‌تواند اهداف توسعه استان را رونق دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین