پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
با بروز مشکلاتی در پلی کلنیک تامین اجتماعی یاسوج و عدم پاسخگویی مسئولان، مردم گلایه‌های خود را با صبح زاگرس در میان گذاشته و خواستار پی گیری رسانه‌ها شدند.
شعار سال: در شرایطی که بیماری کرونا در سراسر کشور و به تبع در کهگیلویه وبویراحمد جولان می‌دهد، مراکز درمانی و بهداشتی باید دارای کمترین تجمع باشد.

بر اساس گفته متخصصان، دورهمی‌های خانوادگی و مراسمات عروسی و عزا از مهمترین دلایل ابتلا به کرونا محسوب می‌شود، در این راستان اطلاع رسانی‌ها مختلفی توسط مسئولان و نهاد‌های ذی ربط برای کاهش اجتماعات صورت گرفته است.

در کنار همه اطلاع رسانی‌ها مشاهده می‌شود برخی مراکز درمانی و بهداشتی که باید با راه اندازی شیوه‌های الکترونیکی و اینترنتی جهت دریافت نوبت به مراجعه کنندگان و شهروندان خدمات دهند و از تجمعات بکاهند، اما این سیستم در مواردی هنوز با اشکالاتی مواجه است.

در همین رابطه تعدادی از شهروندان از سیستم نوبت دهی اینترنتی پلی کلینک تامین اجتماعی یاسوج گلایه داشته و بیان کردند: از مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خواستاریم تدبیری داشته باشد، زیرا این سیستم نوبت دهی اینترنتی یا خراب است، یا پزشک نیست یا نوبت‌ها تکمیل شده است.

مشکلات این بخش درمانی درحالی سبب گلایه شهروندان شده است که در دوران بیماری کرونا اولویت مراکز درمانی باید بر خدمات دهی به شهروندان باشد، اما زمانی که طبق اظهارات شهروندان مراکز درمانی این چنینی نتوانند پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند تجمع حضوری، ازدحام جمعیت و مراجعه به دیگر مراکز درمانی سبب مشکلاتی برای شهروندان از جمله خطر ابتلای به بیماری کرونا در صورت بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌شود.

گفتنی است این پایگاه خبری با تماس‌های مکرر پیگیر مشکلات شهروندان شد، اما با عدم پاسخگویی از سوی مسئولان روبرو شد، این پایگاه خبری آماده  دریافت و انتشار پاسخ مدیر درمان تامین اجتماعی استان در خصوص مشکلات و گزارشات مردمی عنوان شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از صبح‌زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۷۹۳۷۲، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
تا به کی باید مردم ایران از دست این تامین اجتماعی حرص بورن و موهاشون سفید بشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
کرونا داره تو یاسوج قلع و قمع میکنه در بیمارستان ها اما کسی هیچی به روی خودش نمیاره چرا؟ چون تهران نیستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین