پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
شرکت ایران ایر از آبان تا بهمن 98 در مجموع 3563 پرواز داخلی انجام داده که از این تعداد 1619 مورد آن با تأخیر صورت گرفته که معادل 45 درصد از کل پروازهای داخلی ایران ایر در بازه زمانی یاد شده است.
شعارسال:خطوط هواپیمایی کشور لزوم برخی تغییرات را در مجموعه خود جدی می بیند با توجه به آمار و مستندات سامانه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هواپیمایی ، شرکت ایران ایر از آبان تا بهمن 98 در مجموع 3563 پرواز داخلی انجام داده که از این تعداد 1619 مورد آن با تأخیر صورت گرفته که معادل 45 درصد از کل پروازهای داخلی ایران ایر در بازه زمانی یاد شده است. تأخیر در پرواز در این حجم آن هم برای شرکت مانند ایران ایر کمی عجیب به نظر می رسد که طبیعتاً باید مورد بررسی قرار گیرد.
 
این شرکت هواپیمایی در بهمن ماه 430 ، در دی ماه 496 ، در آذرماه 412 و در آبان ماه 281 مورد تأخیر در پرواز داشته است. لازم به ذکر است بیشترین تعداد پروار داخلی نیز توسط همین شرکت صورت گرفته که با توجه به میزان تأخیر جالب توجه است. درصد تأخیرهای این شرکت هواپیمایی از آبان تا بهمن 98 به ترتیب 15 ، 18 ، 21 و 20 درصد می باشد.
 
 
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری نبض بازار ،تاریخ انتشار:  26 اردیبهشت   1399،کدخبر: 59151 ،www.nabzebaazaar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین