پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
ایرلاین‌های ایرانی بدلیل مماشات قابل اثبات سازمان هواپیمایی کشوری و عدم برخورد موثر حقوقی با تخلفات و اهمال‌ها، قصور‌ها و تقصیر‌ها و از همه مهمتر مخفی کردن خود پشت چهره فنی و انحصار فعالیتی، به نوعی بی نظمی و رخوت خاص خودشان عادت کرده اند. جناب دادستان از ایرلاین‌ها مواردی را درخواست نموده که سال هاست مصوبه رسمی دارد و به بهانه‌های واهی اجرا نمی‌شود. تا کی باید به این دکه و نون دونی برای بعضی‌ها، اجازه خدمات رسانی با سطح کیفی فعلی داده شود. جناب دادستان، چنانچه مایل بودید، مصادیق تخلف، موارد ارتکاب متداول، نوع دور زدن‌ها و پایمال کردن حقوق شهروندان و ..، قابل ارایه هست. فقط یک کد می‌دهیم که خود آقایان متوجه باشند که تا ریزه کاری هایشان هم از چشم رسانه دور نمی‌ماند. از آقایان بپرسید که ساعت ممنوع برای پرواز شب از مهرآباد چه ساعتی است. بعد لیست پرواز‌های بعد از ساعت ۱۲ شب را به دلیل تاخیر بررسی کنید. ایرلاین‌های مرتکب این فعل را بازخواست نمایید.
شعار سال: دادستان تهران از برگزاری جلسه‌ای برای بررسی علت تاخیر پرواز‌های فرودگاه مهرآباد خبر داد.

علی صالحی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر پیگیری حقوق عامه، از مدیران ارشد شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و تابان که در چند ماه اخیر بیشترین تاخیرات پروازی را داشتند، جهت بررسی موضوع و اخذ توضیح، دعوت و در جلسه مشترک در رابطه با تأخیر پرواز‌ها تذکرات لازم را دریافت کردند.

این جلسه با حضور مسئولان قضایی دادسرای ناحیه ۳۰، مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری در دادسرای مهرآباد برگزار شد.

دادستان تهران گفت: در این جلسه مقرر شد با مدیریت شرکت‌های مزبور، اطلاع رسانی به موقع به مسافران قبل از حضور در فرودگاه انجام شود.

به گفته او تاکید شد تا فروش بلیط با برنامه ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت ناوگان انجام شود.

صالحی گفت: مقرر شد تا یک فروند هواپیما جایگزین برای انتقال مسافران در صورت تاخیر نامتعارف در نظر گرفته شود و در صورت تاخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل و پاسخگویی مناسب از ناحیه مدیران شرکت‌ها رعایت شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۱۴۹۶۴۱، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین